My diet for lowering cholesterol and weight. Moja dieta na obniżenie cholesterolu i wagi. Jedynie śniadanie.

in #diet6 years ago (edited)

Miałem wysoki cholesterol na który brałem tabletki, czułem się po nich źle.
Od dwóch lat na śniadanie codziennie jem płatki owsiane błyskawiczne zalane wrzątkiem. Do tego jak trochę moja zupka wystygnie daje łyżkę miodu i to wszystko. Do tej zupki zjem jeszcze kromkę lub dwie chleba z miodem lub konfiturą.

I had high cholesterol on which I took pills, I felt bad after them.
For two years, for breakfast, I've been eating oatmeal flakes with boiling water every day. For how a little my soup will cool down gives a spoon of honey and that's it. I will eat a slice or two of bread with honey or jam for this soup.

IMG_20180125_094245.jpg

Poza śniadaniem jem wszystko tak jak zawsze. Po miesiącu stosowania mój cholesterol spadł do 160 a przy okazji waga z 96kg spadła do 86kg i do tej pory taką wagę mam.
Te 10kg zgubiłem w około 2 miesiące od momentu stosowania mojej śniadaniowej diety.
Wszystkich zainteresowanych gorąco zachęcam do spróbowania tej diety.
Żadnych skutków ubocznych po diecie nie miałem no bo i po czym. Jest to jedynie niewielka dawka błonnika,
ale trzeba być systematycznym.
Pozdrawiam.

In addition to breakfast, I eat everything as always. After a month of use, my cholesterol fell to 160 and by the way the weight of 96kg dropped to 86kg and so far I have such weight.
I lost those 10kg in about 2 months from the time I used my breakfast diet.
I strongly encourage all interested parties to try this breakfast diet.
I did not have any side effects after the diet, well, and then. This is just a small dose of fiber,
but you have to be systematic.
Regards.

Sort:  

Idę do domu bo zgłodniałem

sniadanie shoguna :) bravo ty

Jak ktoś miałby ciężko to przełknąć, bo tak może być. To chociażby świadomość zgubienia kilku kilo jest kusząca.
Pozdrawiam.

Ja uwielbiam taką owsianke na wodzie. Ja czasami dodaje garśc orzechów bo uwielbiam orzeszki i musze przyznać, że smakuje wybornie :)

Polubiłem tą moją dietę, z orzechami muszę uważać ponieważ jestem uczulony na niektóre.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58833.91
ETH 3155.94
USDT 1.00
SBD 2.44