You are viewing a single comment's thread from:RE: #24 Ich hab Bock, also...View the full contextView the direct parentkadna (69)in #deutsch • 7 years ago Hihi, Pech im Spiel, Glück... also auf ein Neues ;-) danke und prost !BEER
Glück...!!! Wer braucht da noch Glück im Spiel?
Lass uns anstoßen ;)
!BEER
View or trade
BEERat steem-engine.Hey @kadna, here is a bit
BEERfor you. Enjoy it!