You are viewing a single comment's thread from:RE: Aufruf zur KlimawallfahrtView the full contextView the direct parentbalte (69)in #deutsch • 7 years ago Ja die Reemstmas, immer wieder nett. !BEER
Auf dein Wohl, ein prickelndes !BEER
View or trade
BEERat steem-engine.Hey @balte, here is a bit
BEERfor you. Enjoy it!