Who is this man, illustrollman (ENG&TR)

in #designer7 years ago (edited)

PA280081.jpg

Hi guys! I’m Illustrollman. I’m a graphic designer, advertiser and troll-lover man as is also understood from my name. My whole life is adapted from those and riding motorcycle. I love have fun and funny things. (obviously)

I allways working, thinking and creating because of my job. Apart from these I riding motorcycle. I am addicted to Harley-Davidson!

I living in Antalya for now but I can move in İstanbul at any moment. I’m working a advertising agency right now. Bla bla bla.. (üşendim)


Selam gençler! Ben Illustrollman. İsmimden de anlaşılacağı üzere bir illüstratör, bir grafik tasarımcı, bir reklamcı ve trolsever bir adamım. Hayatım genelde bunlar ve motosiklet üzerine kuruludur. Eğlenmeyi ve eğlenceli şeyleri severim.
Geyik yapmak, kafa açmak her zaman güzel gelmiştir bana.

İşim itibariyle günün her saati çalışır, düşünür ve üretir bir pozisyondayım. Bunları yapmadığım zamanlarda ise motosikletle gezmek müthiş bir keyif benim için. Harley’i olmayan bir Harley tutkunuyum. Şimdilik çakma Harley’imle mutluyum ama...

Screen Shot 2017-11-27 at 02.38.38.png

Şimdilik Antalya’da yaşıyorum ve ama her an İstanbul’a taşındım diyebilirim. Bakalım, beklemedeyiz şu an. Bir reklam ajansı ile freelance çalışıyorum. Bunun dışında birkaç müşterim de var. Türkiye’nin çok başarılı bir reklamcısı olan Emre Noyan’la uzun zamandır süre gelen bir yakınlığımız var. Beraber bolca çalışırız, gezer, tozarız. Kendisi çok çılgın bir adam olmakla beraber acayip bilgili ve donanımlıdır. Ondan öğrendiğim çokça şeyi sizinle de paylaşacağım.

Creative-Wallpaper-HD.jpg

Her ne kadar işim gereği çoğunlukla bilgisayar başında olsam da yerimde pek duramam. Ajanslar, şirketler, ortamlar, şehirler çok sabit kalmayı sevdiğim şeyler değil ki bundan ötürü freelancer takılıyorum. Canın isteyince uyumak, vücudun karar verdiğinde de uyanmak gibisi var mı yahu?! Uykucu ve üşengeç görünsem de aslında çalışkanımdır. Uzun zamandır tasarım ve reklamcılık üzerine çok şey yaptım, çok çalıştım, çalışıyorum. Peki bundan bize ne?? Der gibisiniz biliyorum ama bunun size de faydası olacak gibi geliyor bana.

PA280036.jpg

Çünkü burada çoğunlukla tasarım ile ilgili her konuya değinen yazılar yazacağım. Tipografiden, logolara, afişlerden, illüstrasyonlara.... Elime geçen her kaynağı okurum ve iyi araştırırım. Bunlardan öğrendiğim her şeyi ve tecrübelerimle kazandığım bilgileri sizlerle paylaşacağım. Nereden başlarım bilemiyorum kafamda çok şey var. Sanatsal akımlar, tasarım trendleri, tasarım ve reklamcılık üzerine zor bulunan kaliteli kaynaklar (Berneys okumadan olmaz çok yakında onun da orjinal kitabının dijital versiyonu elime geçecek.), Türk reklamcılık tarihi, UX/UI tecrübelerim ve kaynaklar, wacom grafik tablet kullanımı ve tavsiyeler, tasarım programları ve crackleri vs vs... bir çok şey paylaşıp yazacağım, videolar çekeceğim. Program, brush-set, kitap gibi şeyler için bana yazabilirsiniz.

mac.png

Reklamcılığa, iletişime, tasarıma ve işime aşığım açıkçası. Gezilecekse reklam filmleri için gezmeli, parti verilecekse ajans partisi olmalı, kahve içilecekse arka sokaklarda sakin bir yerde tasarım yaparken içmeli, boş yatılacaksa da eşşekler gibi çalışıp yorulduğum için olmalı bence. Zaten bizim iş keyiflidir, çalışırken de partilersin. Ajans hayatı ile ilgili bir yazı da ayrı olarak yazacağım :D

Bu arada ismim Mehmet Can ama herkes bana Memo der. Kısacası Memo; yazar, çizer, okur, gezer, tozar, uyur. Saygılar Kolaylıklar!

Sort:  

Welcome to Steemit.

Welcome to Steemit!

Congratulations @illustrollman! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
You published your First Post

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

welcome to steemit! awesome illustrollman

welcome here wish you have a good time

welcome to steemit have a good time

Hoş geldin! Çok güzel yazı, devamını bekliyorum :))

Teşekkür ederim

Merhaba, aramıza hoşgeldiniz. Türkçe içeren veya Türkiye ile ilgili yazılarınızda #tr etiketi kullanmanız Türk kullanıcılar tarafından farkedilmenizi kolaylaştıracaktır :)
@turbot !welcome

Teşekkür ederim bu bilgi için :)

Merhaba @illustrollman,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63342.86
ETH 2731.01
USDT 1.00
SBD 2.64