Sort:  

Ah, ale pomyłka. Dziękuję za ten komentarz bo bym nie zwrócił uwagi. Postaram się dzisiaj naprawić ten błąd tj zuploadować właściwy film. Ale ze mnia gapa xD

Wstawiłem nowy film a tego nie mogę usunąć. Kiedy wchodzę na steemit.com w opcję BLOG i klikam w film mam do wyboru tylko EDIT / REPLY i nie ma DELETE. Czy już nie mam możliwości kontrolowania własnych treści ?

Nie mam opcji sprawdzenia tego samodzielnie gdyż nie mam filmów lecz skoro nie ma takiej opcji to skorzystaj z dostępnej czyli oflagowanie własnego filmu (komentarze taką opcję mają wiec i filmy może też można samemu sobie oflagować ;) )

To niech ten film zostanie ^^ :) To jeden z moich ulubionych :P

Więc czemu nie zmienisz nazwy? Albo pod filmem napisać "korektę".

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68921.34
ETH 3929.09
USDT 1.00
SBD 3.62