crystal liu

in #crystal5 years ago (edited)

劉亦菲 我好享受 每一次 對你呢一個女人打 飛機 打到 我位於兩粒睾丸下方 嘅 成嚿海綿體 充血充到十分之飽滿 嘅時候 成嚿海綿體都 充滿血嘅時候 嘅狀態 只係 可惜嘅係 剎那嘅 光輝並唔係永恆 夕陽無限好只是近黃昏 我呢一種 成嚿海綿體 充血充到十分之飽滿 嘅時候 成嚿海綿體都充滿血嘅時候嘅 呢一種狀態 只能夠維持一瞬間 並唔能夠持久 而且仲好容易 一唔小心 或者因為一時 對 巔峰性高潮 太過渴求 太過貪心嘅緣故 唔小心 喺對你 呢一個女人打 飛機嘅時候 唔小心 打多咗 打過龍 最後 真係變咗射精 我嘅性高潮 亦都因為咁樣 好似夕陽無限好只是近黃昏 所描述嘅太陽 就嚟要 落山嘅情景 一樣 真係跌落咗山 我想講 雖然 成嚿海綿體 充血衝到十分之飽滿 嘅時候 成嚿海綿體都充滿血嘅時候 呢一個狀態雖然十分之美好 但係 終究 係短暫嘅 就好似煙花一樣稍縱即逝 冇辦法 長期停留 如果有人發明咗 一種藥丸 好似阿諾舒華辛力加主演嘅嗰一部電影當中 能夠 將一個人 被阿諾舒華 辛力加掟落樓之後 將其 又被人掟落樓 都正式墜落地 呢一個 短短 只有三秒嘅過程 嘅過程 透過呢一粒藥丸 將 呢一個 臨死前 極之恐懼 準備 接受死神審判 準備 被判死刑嘅過程 延長到 100 年 如果呢個世界上真係有一種科技 又或者 呢一種 令到個人感覺時間變慢嘅 科技唔係以藥丸嘅形式存在 係用其他科幻電影曾經出現 例如 儀器 嘅形式 出現 總之就係 一個人走入咗 一部儀器一部機入邊 就可以令到佢實際上體驗嘅時間延長咗一百倍嘅話 咁樣 如果可以用 呢一種科技 嚟 打 飛機 當我 覺得 感覺到 對你呢一個女人 打飛機 打到 終於就嚟要射 終於再忍唔住嘅時候 立即 急急步咁樣 走入呢一部機器裏邊 又或者 即時 食返粒藥丸 令到 成個性高潮 巔峰嘅時間 可以延長一百倍以上 如果 真係有呢一項科技出現 並且 價格便宜 係一個 人人都負擔得到嘅價格 每一個人 都可以利用一項科技 去幫助自己 喺打 飛機嘅時候 大幅延長 自己享受 性高潮巔峰 成嚿海綿體 充血充到滿曬 成嚿海綿體 都充滿血嘅時間 咁樣成件事 係 幾咁美好呢 如果 有呢一項科技 美夢成真嘅話 男人以後 都唔再需要 成日為咗要享受 分分鐘 連0.4秒 一個solana blockchain 嘅區塊出塊 所需時間 都唔到 嘅 短暫巔峰性高潮 黃金時間 但係因為 自己成日 打飛機 嘅 速度同埋節奏沒有控制好 沒有把握得好 喺 身體 仲未享受夠 自己 成嚿海綿體充血充到飽滿 嘅時候 成嚿海綿體都充滿血液時候 嘅感覺嘅時候 就已經因為自己嘅唔小心 太大意 又或者可能係 打 飛機嘅時候 對於 性高潮太貪心嘅緣故 而唔小心射咗精 結果 因為咁樣 又要重新再打過飛機 而 好多男人因為咁樣 而成日要搞到自己身體虛脫 如果有咗 呢一樣令到 開心快樂時間 以指數性 延長嘅科技 我相信以後 男人打 飛機 嘅性價比會提升好多 因為 所謂打 飛機 嘅性價比 當中嘅價 即係 你喺打 飛機 過程當中所付出嘅能量時間成本同埋打完飛機 射咗精 之後 身體 會 立即變得虛脫 好似女人月經嘅時候一樣 需要一段好長嘅時間 先至能夠恢復返原來嘅狀態 如打 飛機性價比 當中嘅性 就係 你喺打 飛機 過程當中 所獲得嘅 性高潮 總和 時間延長 科技嘅作用 在喺你 付出 即係 你打 飛機 時候 所需要付出嘅能量同埋時間 同埋你打完飛機射咗精之後 成個人即刻頹曬 做任何事情都提不起勁 有一段好長時間嘅不應期 身體 會感覺到不適 甚至 出現虛脫 臉色變得蒼白 同未 射精 之前 成個人朝氣勃勃 成塊面紅粉緋緋 好似商紂王咁樣 成鮮明對比嘅情況 不變嘅情況之下 大幅提升 收穫 就係 你性高潮嘅時間得到指數級嘅延長 真係好希望 有科技公司 尤其是希望美國嘅五大科技公司 可以發明出一種 令到 體驗 感覺時間延長 嘅機器又或者 藥丸 出嚟 令到 以後 男人打 飛機 嘅性價比 可以大幅提升 如果有呢一種藥丸嘅話 我一定會畀錢買 而且我相信 用呢一種藥丸再配合 對劉亦菲一個女人打 飛機 嘅話 呢一種 藥丸嘅全球總銷售額 全球銷售 純利 一定會 大幅拋離 大幅超越 遠遠勁過 任何市面上嘅毒品 同埋 輝瑞藥廠 最賺錢嘅藥 威而鋼
劉亦菲 對你呢一個女人打 飛機 就好似玩火咁樣 一個唔留神 一個唔為意 或者 唔小心 控制打 飛機 嘅速度 同埋節奏 控制得唔好 又或者打 飛機 嘅時候 太過貪心 抑壓不住 內心中 想獲得更多 更強烈 更高質素 性高潮嘅慾望嘅話 就好容易會 唔小心打打下打過龍打多咗 就好容易會 會打打下打到擦槍走火 引火自焚 最終搞到自己射咗精 雖然每一個男人都唔想經歷射咗精之後嘅瀕死狀態 但係 我哋都有一點 無可否認嘅係 搞成 今日咁樣 其實都係因為我哋啲男人 對於 性高潮 太過貪心 唔識得 點到即止見好就收 做到心如止水 最終搞到自己 終於忍唔住 要射精 其實搞到 今時今日咁樣 都係我哋 啲男人自己攞嚟 嘅 根本唔怪得任何人 更加唔可以怪你劉亦菲
關於劉亦菲 導致很多男人 因為 對你呢一個女人 打得飛機多 射得精 多 腎已虧呢一個問題 我想講嘅係 其實 有呢一個社會現象 有呢一個 社會問題 其實真係完全唔可以怪劉亦菲本人 點解咁樣講呢 因為人哋喺微博 post佢啲 他拍照或者自拍照 嘅初心 本身係愛嚟 同佢啲粉絲 分享佢嘅生活動態 表達下 佢嘅個人感受 同佢啲粉絲聯絡下感情 增加自己 新嘅粉絲嘅 同時亦都可以鞏固返以往舊有粉絲 對自己嘅 忠誠度 人哋根本 就冇叫你 你哋 呢一班臭男人 攞佢啲影片 攞佢啲相 走去打飛機 更加冇 強迫 你哋 呢一班臭男人 喺對 住佢啲影片對住佢啲相 打 飛機 嘅時候 打到最後一定要射精 人哋根本就冇咁樣嘅 明文規定 你完全 有自由去選擇 射定唔 射 甚至 有自由去決定打定唔打 如果你哋 一開始 就唔心邪 就決定 點都唔會對劉亦菲呢一個女人打 飛機 嘅話 根本就冇 之後嘅 一連串事情發生 即係 打打下飛機打過龍打多咗 唔小心打到射咗精 然後 成個人 立即變得 虛脫 冇氣冇力 雙腳發軟 身體立即由性人模式切換到聖人模式 你哋 之所以會喺 決定對劉亦菲呢一個女人打 飛機 之後 遭遇到嘅 一連串不幸 例如 喺 打打下飛機嘅過程當中 唔小心擦槍走火 射咗精 搞到身體 頓時變得虛脫 視力立即變得模糊 雙腳發軟 進入不應期 完全係你自己攞嚟嘅 因為人哋 劉亦菲 根本就冇 叫過你班男人要對佢自己 打 飛機 更加冇強迫你哋班男人喺打 飛機 嘅過程當中 打到最後 一定要射精 唔似得中國共產黨 喺處理新疆嘅人權狀況 嘅時候 強迫維吾爾人 一定要勞動 如果唔係 就會冇得瞓 冇飯食 被毒打 被暴力對待 等等 咁樣
劉亦菲 如果有一日被我發現 你係一個男人 畀我發現 宋sir宋祖德先生 講嘅嘢係真嘅話 如果畀我知道你夠膽去呃我 一直以嚟 都係用女人呢一個 假身份 去進入娛樂圈 去埋我身 去接近我 去出現喺我眼前 喺娛樂圈 利用女人呢一個假身份 去佔便宜 揾著數 呃飯食 去吸引粉絲 一直以嚟都係當我係戇鳩仔咁樣玩嘅話咁樣 你咁多年 以嚟一直係用一個女人嘅身份 去呃咗我咁多精子 去呃我對你呢一個 假女人打飛機 呢一條數 我一定會同你計清楚 我一定唔會放過你 我一定要你 將我 咁多年以來 用喺你身上邊嘅精子 一次過還返曬畀我 我一定要你 一次過還返曬 我咁多年以來 用喺你身上邊嘅精子 畀我 我會24小時唔瞓覺 連續不斷 咁樣 幫你打 飛機 喺呢一個過程當中 我會話知你腎虧 我會話知你身體有任何不適 總之 就係要迫你 將我以前 咁多年以來 用喺你身上邊嘅精子 全部 透過你嘅陰莖 射返曬出嚟 我咁多年以嚟 對你呢一個假女打咗幾多次飛機 射咗幾多次精 今日 我就要你 射返幾多次精 今日 我就要你 一次過 還返曬畀我 射返曬出嚟 射返曬咁多次畀我 喺 呢一個 還款嘅過程之中 我唔會理你 腎唔腎虧 身體有啲乜嘢不適 總之 你爭我嘅 就一定要還返曬畀我 正所謂欠債還錢天公地道 只要你還清咗條街數囉 我咪放過你囉
劉亦菲 對你 呢一個女人打 飛機 嘅行為本質就好似 玩火咁樣 操控核電站嘅鈈燃料棒 咁危險 一唔小心就好容易 踩過界 越過咗要射精嘅臨界點 去到 要射精嘅臨界點 經過一返輸出之後永不超生
究竟邊一個先至係中國 大陸 嘅奧花雲費 針對呢一個問題 有人從我 宋sir宋祖德 係中國大陸嘅奧花雲費 嘅 呢一個觀點提出咗爭論 有人認為 金星show裏邊嘅 金星先至係中國 大陸嘅奧花雲費亦都有人認為魯豫有約當中嘅魯豫 先至係中國 大陸 嘅 奧花雲費 先至係中國大陸嘅 奧花雲費 關於呢一啲人對我嘅觀點所提出嘅質疑 我想同呢一啲人講 喺一千個人眼中有一千個 奧花雲費每一個人心目中都有自己嘅奧花雲費 根本 就好難喺中國大陸 有一個節目嘅主持人名嘴能夠成為所有人心目中嘅奧花雲費呢一點根本就唔可能辦得到 正所謂鹹魚白菜各有所好 根本冇必要為咗 呢一啲咁鎖碎嘅嘢同我爭論 只要你認為嗰一個人係你心目之中嘅奧花雲費咁樣佢就係你心目之中嘅奧花雲費 呢一啲嘢 冇必要互相比較 亦都好難互相比較

Sort:  

Congratulations @steemflagreward! You received a personal award!

Thank you for the witness votes you made to support your Steem community and for keeping the Steem blockchain decentralized

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69302.00
ETH 3683.40
USDT 1.00
SBD 3.34