Cap. 1 Cum am aflat de crypto

in #crypto6 years ago

Salutare !

Cred că ar trebui întîi de toate să vă spun că am mai avut o experiență cu piața de capital, cea din Romania, BVB, în anii 2006-2009 (pînă la prăbușirea burselor din întreaga lume începînd cu falimentul Lehman Brothers), experiență frumoasă, ce pot spune (mai ales cînd prețurile acțiunilor creșteau și dividendele erau în formă maximă:), dar care experiență, din nefericire pentru mine, s-a terminat urît, în sensul că am pierdut cca 50.000 RON.

Investisem în total vreo 110.000 RON dar, din cauza PROSTIEI dar mai ales a LĂCOMIEI, nu am fost suficient de prevăzător să îmi marchez profiturile și să le pun deoparte. Deși, dacă aș fi făcuto cînd am constatat că piața o ia la vale, pierderea mea ar fi fost cu mult mai mică. Dar sigur, am fost deștept, și am cumpărat în continuare. Pentru ca apoi să vînd cu o foarte frumoasă pierdere.

Slavă Domnului însă că, la acel moment, mi-am permis a pierde acei bani (sigur, e un fel de a spune...nu că nu aș fi avut ce credite să îmi plătesc cu acei bani...) astfel că am înghițit mai ușor gălușca. Deși, evident, am regretat foarte mult pierderea...

Atunci am învățat prima lecție care sper să îmi folosească în această nouă aventură de tranzacționare.

Trebuie acum să vă spun de crypto am auzit prima dată în luna noiembrie 2017, citind un articol-reclamă într-un ziar și, accesînd site-ul căruia i se făcea reclamă, am rămas profund impresionat – îmi găsisem o altă jucărie !!! Nu voi da aici numele site-ului pentru a nu îi face reclamă (nu că ar avea nevoie, băieții sînt bestiali).

Și exact în acel moment m-am apucat să citesc despre crypto. Și tot citesc de atunci și nu mă mai opresc :)) Și scriu și pentru voi :))

Pentru a testa sistemul de tranzacționare și a „pune mîna„ pe crypto, să văd cum se simte la pipăit (ca să spun așa), am început prin a cumpăra de 100 RON ETH. Sigur, mai înainte mi-am făcut un wallet, m-am documentat destul de temeinic pentru a pricepe exact despre ce este vorba cu crypto ăsta.

Sigur, asta nu înseamnă că nu am greșit chiar cu ocazia primei tranzacții: am dat ordin de cumpărare pentru ETH (ethereum) și am indicat un cont de ETC (ethereum classic) în loc să indic contul de ETH. Evident că ce am cumpărat eu nu avea cum să ajungă în contul meu de ETH, cît timp indicasem contul de ETC.

Mi-am luat inima în dinți și am citit și mai mult despre posibiltatea de a transfera suma plătită aiurea, posibilitate care am constatat că există dar îmi depășea nivelul de cunoștine tehnice. Situație în care i-am rugat pe băieții de pe site-ul de exchange să mă ajute. Și m-au ajutat cu o foarte mare amabilitate.

Acum intrasem în pîine.

Sort:  

Congratulations @neamtuioan! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @neamtuioan! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59203.63
ETH 2522.75
USDT 1.00
SBD 2.51