Het begon allemaal op.....

in #crypto6 years ago

Naam: Cryptohendrikx
leeftijd: 30
NL

Het begon allemaal op 16 jan om 06:30
ik werd wakker en keek op mijn telefoon alles was flink gedaald
mijn eerste ervaring dat alles maar dan ook echt uit de top100 op 2 na flink was gezakt
ik ging op mijn telefoon kijken en het begon al dat ik niet kon inloggen op een digital lendings platform
ik kon niet bij mijn geld ik ging na mijn werk met een dubbel gevoel
je werk normaal kunnen doen en ondertussen je werk doen terwijl je elk uur keer op keer dat je kunt kijken steeds meer winst kwijt bent en je kan vrij weinig doen omdat je aan het werk bent hoe kut is dat.

Uiteindelijk ging ik gewoon maar op de automatische piloot ingesteld aan het werk
tussen door had ik nog een telefoontje kunnen plegen naar een goede mede compagnon
tevens mijn beste maat die ik hier in de omgeving heb leren kennen hij is iemand met ontzettend veel talent in deze opkomende crypto wereld samen zitten wij 7 dagen per week na mijn werk thuis op onze laptops alles te bekijken.

Dit was mijn eerste ervaring ik ben op 4 september begonnen met investeren in de cryptovaluta
5 maanden geleden wist ik nog niet eens dat het bestond maar met een beetje motivatie en intresse
en zoeken op het internet kan ik mij nu aardig vinden in deze wereld

om mijn eerste stuk af te sluiten
DE DAG BEGON ANDERS DAN NORMAAL

UITEINDELIJK WORD HET STOPLICHT OOK WEER GROEN

dat is tevens 17 jan 22:00 bijna alles weer op groen

WORD VERVOLGD

CryptoHendriks


Crash.jpeg

go.jpg


Sort:  
Loading...

put the pic source first
this one's good but put the pic source :D

what is meant by the source

de url waar je de foto daar gekrijgen hebt

Leuke blog
Ik raad je wel aan om alles in het engels te doen voor meer bereik

Daarom doe ik het juist niet omdat ik meer nederlanders hier op wil zien ik snap jou punt dat bereik komt vanzelf wel want ik was ook zeer handig met facebook en twitter. bedankt voor je tip in ieder geval
IMG_20170730_230522.jpg

Haha ja lekker begin zo! maar dit schijnt een jaarlijks terug komende daling te zijn. niets om je zorgen over te maken geef het een week of 2 :)
(tenzij je bitconnect had... dan ouch... haha)

Maar welkom! en zoals @mrcryptoc aal aangaf engels is in deze community slimmer :) (of spaans als je zo wat rond kijkt...)

Beste WOLV
ik ben in oktober begonnen met de crypto wereld dus zoiets had ik nog niet mee gemaakt maar ik ben ontzettend rustig gebleven door onderzoek op internet en graaf werk kun je op veel dingen voorbereid zijn ookal was ik een redelijk bedrag kwijt dat is helaas niet meer terug gekomen gelukkig heb ik mijn geld niet op 1 paard gezet. ik bezit een aantal coins doe aan hashmining & stake dus al met al stoplicht is weer lekker op groen gegaan dus ik zit lekker achterover in de stoel. ik laat je een leuk plaatje zien google elke coin en je zult wat bij verdienen. Support aan de NEDERLANDSE TRADERSScreenshot_20171228-212822.pngScreenshot_20180118-140739.png

haha thanks kerel :)

Maar ik zit goed met de coins die ik momenteel heb no worries :)

Geen dank tof om ook een nederlander te ontmoeten
ik ben benieuwd naar jou coins :D:D:D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97