You are viewing a single comment's thread from:

RE: ALERT!!! Scam on Discord chanel - Benribit exchange

in #crypto5 years ago

To jsem zvědav, kolik lidí to ještě dostane a kolik jich na to skočí. Ještě že jsem váhavý a nechal jsem si poradit, než jsem do toho vlezl :-)

Sort:  

no skusil jsme to postnout kde se dalo aby se to info rozšířilo, přeci jen lidi občas na něco skočej... :)

Ještě včera jsem dával upozornění na discord SteemTerminal.
Dnes jsi druhý, kdo dal varovný post :-)

jsme ho schválně skusil přes steampek dát promote za 8 steemů :D

Netuším co to je, ale určitě víš, co děláš :-)
!BEER

No to nevím :D

Ale je to na těch tagách vidět asi udělám obrázek aby to bylo vidět víc :D

Vhodný obrázek pomůže vždy :-)


Hey @petrvl, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65037.75
ETH 2638.96
USDT 1.00
SBD 2.81