Asafia negarrez ari da, "itzali"

in #crying6 years ago

Ezin du ezer esan, negarrez hasten da. Malkoak beti prest daude.
Hormak ez dira gela batera iristen, malkoak moztu baino lehen.
Honek huts egin du.
Oops, gizakiek ere gogaitu egiten dute gauza bera egin dezaten. Gorrotorik baduzu, gelditu egin daiteke.
.
Zer gertatu zen mutil-laguna, irakasleak, erantzukizuna nirea da ...
Sudurra aurrera doa ehunaren begiak ezabatzeko.
Neska, sudurra ere ezabatuko da.
Atzo euria hezea nahi zuen. Esan nuen hotza bustita ez zegoela
"" Ez dut nahi, sudurra kenduko dut, lo egin nahi baduzu, hezea "
Ur hotzetan bustita dago, 2 orduz ...
Orain, sudur batzuk narritatu egiten naute.
Musikari galdetu nionean pentsatu nuen lehen aldiz.
Sudurra arrastatuz eta arrastatuz ikusten dut.
Zortearen ehunarekin etorri nintzen edo nire kamiseta garbitu nuen malkoak ezabatu nituen.

hh.png

Burua astinduz gero, Asafia negarrez ikusi nuen. Beldurra kendu ondoren malkoak gelditzeko pentsatua. Baina sudurra kenduz, negar egin ninduen, malkoak handitu egin ziren.
Eta jendea ikusi zuen. Publikoa da bortxatu nintzen moduan.
Beldurra lasaitzeko, eztarria esan zion
.

  • Urrea, urrea, lepokoa, malkoak, negarrez
    Babuita
    .
  • Negar egiten dut, zergatik negar egin duzu?
    Malkoak esatea, malkoak ere prest daude. Oh zer neskatoa ...
    Bat-batean negar egingo dut.
    Beste modu batera ikustea, rickshaw batean eserita nago eta rossy jatea.
    Baina ez utzi rickshaw bi orduz exekutatzen.
    Txirrindularen beste aldean, nire patua nire gain zegoen.
    Tk 120 igo genuen Tk 30 alokatzeko. Oraindik ez dira rickshaw-ak kontratatzen.
    Ezer esan daiteke, negar eta negar egingo dut.
    Handfuls asko azalduz, rickshaw exekutatu saiatu gara.

hh2.png

Papak lana hartu zuen, negarrez hasi zen eta esan zuen: Mama bizkor joaten da etxera.
Rickshaw mama niri begira dago.
Agian balada onena lortzeko munduko pertsona onena naiz. Oraindik ere, zer da GF niretzat? Beraz, dena konpondu behar dut.
Malko asko ikusi ditudanean jarri dut.
Bibliako ateen aurrean ausardia erakusteko esan dizut, maite zaitut ...
Hainbeste negar egin nuen nire inguruan. Ezin nuen patua izan. Baina ez zuen eman Taleis eta Kauke egun hartan, eta ulertu zuen Asafia ere maite zidan.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

You got a 14.73% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53801.93
ETH 2252.31
USDT 1.00
SBD 2.26