You are viewing a single comment's thread from:

RE: Renk Alanlarını Değiştirme

in #coogger5 years ago

Hayır yok kullanıcılar eğer isterlerse ayarlar kısmından belirli bir yüzdelik içeriklerinden bağışlayabiliyorlar zorunlu degil, diğer sorunun cevabı ise şöyleki destek olmak isteyen kişi coogger'dan steemconnect ile giriş yapıp oy veya yorum atabilir veya bununla hiç uğraşmadan Coogger dan okuyup başka bir platform üzerinden oy verebilir coogger'a giriş yapmadan, zaten steem blockchainin de içerikler body kısmında bulunsun gibi bir zorunluluk yok gayet esnek bir şekilde gelistirilmis. Şöyle de örnek verebilirim fundution io da aynı şekilde ordan örnek vermek gerekirse insanlar projelere destek vermek için projelerin steemit den okumuyor fundution üzerinden okuyor ki eminim ilerde platformlar bu şekilde oluşmaya ve aynı sisteme bağlı olsa da ayrılmaya başlayacaklardır.

Merak edip sorular sorduğun için teşekkürler bu arada 😊🤘

Posted using www.coogger.com

Sort:  

Anladım hocam ben teşekkür ederim sıkılmadan cevap verdiğiniz için. Hep merak ediyordum. Biraz önce giriş yaptım. Bulayım şu posta baktım ama gördüğüm bomboş ekrandı : bakın isterseniz.

Estağfurullah ne demek 😊 şimdi baktım bir sorun yok bu gibi sorunlar Internet yada steem api yükleme sorunlarindan biri olabiliyor yinede feedback verdiğiniz için teşekkürler, iyi günler dilerim sizleri bu civarlarda ( coogger'da ) görmek dileği ile görüşürüz 😉🤘 sorularınız olursa bana Instagram'dan veya discord dan ulaşıp istediğiniz ne varsa sorabilirsiniz.

Posted using www.coogger.com

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67644.39
ETH 3483.63
USDT 1.00
SBD 2.65