Sort:  

Sta da kazen. Fala ti puno. Meni je neopisivo drago da neko i cita moje svrljanje :) haha

Švrljanje je ponekad poanta svega, kad nestane kreacije nestat će i života... Odlični su ti tekstovi i thanks kaj sam prek njih došla do constrainedwriting-a, bać ću se probat okušat :)

Provaj, interesantno je skroz. Dobijes neku instrukciju, ali uopce te ne ogranicava, nego bude nekako jezgra oko koje razvijes pricu. Poticajno je dosta. Nisan siguran jel znas za #steemitbalkan i @steembalkan. Tu ima naseg svita dosta pa se citamo, ima svakakvih autora, nadje se bas zanimljivih stvari

Uuuu, još malih hrvata posvuda :) Hvala na linkovima, budem i to pogledala. Ma newbie sam totalni, tek par dana na steemitu pa sam hvatam sve informacije, malo mi je overload. Veseli me onaj Discord server za hrvate na steemitu, valjda bu i tamo korisnih informacija.

Polako, povatat ces sve. Ima mali miljun pojmova. Ja svaki dan nesto novo vidin. Procita san ti pricu ovu zadnju. Bas je bomba. Miljun malih asocijacija mi je doslo dok san cita. Sta da kazen imas mota. Followan definitivno. Cujemo se, vidimo se jos. Pozdrav

Awwww. thank you. Čitamo se...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58334.82
ETH 2595.71
USDT 1.00
SBD 2.40