You are viewing a single comment's thread from:

RE: # Oproep voor Developers - Help Steemit.com te verbeteren!

in #condenser7 years ago

Ze zouden iets meer met het transferen moeten doen. En dan bedoel ik als je bijvoorbeeld polonex zou intypen. Er een melding op popt. Van user staat niet in de lijst. En/of eventuele suggesties waardan poloniex offical echange office o.i.d. wordt genoemd

Dit is al eerder gezegd. Maar dat is op dit moment het enige wat ik kan verzinnen qua verbeteringen.

oja en precies deze post. Er zou een "offical" Nederlands talige post moeten komen met alle niewtjes omtrend Steemit. Sommige technische issues/veranderingen zijn al ingewikkeld genoeg in het Nederlands.

@Markush

Sort:  

U vraagt, zij draaien ;-) Kijk eens op deze post, komt overeen met jouw wens? https://steemit.com/steemit/@alles/steemit-new-feature-that-you-will-like

Ik probeer de nieuwtjes bij te houden en te vertalen, het beste wat ik op dit moment kan doen.

Precies wat ik bedoelde thanks, Goed bezig van Steemit gaat veel foute transfer schelen.

Ik probeer de nieuwtjes bij te houden en te vertalen, het beste wat ik op dit moment kan doen.

Ik ga je volgen voor de laatste nieuwtjes.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16