You are viewing a single comment's thread from:

RE: Notlar 2

in #cointurk6 years ago (edited)

hayır güzel kardeşim çok yanlış bakıyorsun olaya... bir yerde kurallar varsa o kurallara uyulması gerekir... 2 defa yazı yazılmayacak kuralı varsa bu kurala uyulacak.. ıkıncı 3üncü 4üncü bir profil ac gel yaz yazını ,, buna engel bir kural yok, bunu yapabilirsin, yapıyorsan da emeğinden dolayı seni tebrik ederim. ancak aynı profil ile 3 defa yazı yazmak ayıp. neden biliyor musun.. cunku bunu yapmayı herkes düşünmüştür burda ama çoğu bir sebepten dolayı bunu yapmaktan vazgecmiştir.. nedir o sebep.. olur da @kusadasi bu yaptığım yada yapacağım terbiyesizliği farkeder de bana şu kadar kişinin içinde laf söylerse ben yerin dibine girerim düşüncesi ile vazgecmişlerdir inan.. gidersin acarsın 10 tane telefon numarası ıle 10 ayrı profil gelirsin buraya yazarsın 10 adet yazı kımsede bişey demez. ama bu şekilde olursa @kusadasi adı lekelenir, ona olan guven biter. bu açıdan birazcık düşünceli olmak lazım gelir...

illaki cointurk etiketine katkı saglayacaksan git yazılar yaz paylaş.. neden projenın altında yazıp mılletın hakkını yıyesın kı. senın yada onun 3 yazı paylaşması baska ınsanlara verılecek oyları ödülleri düşürecektir.. bu bildiğin hırsızlıktır.. burdan bak olaylara bırazcık..
tekrar edıyorum, gidin acın 10 adet profil 10 adet yazı yazın bu sisteme katkı sağlar ve adıda emek olur hırsızlık değil...
artık, hataları meşrulaştırma çabalarımızdan ve huyumuzdan vazgeçmeliyiz, hataları hak görmek yeni ve daha büyük hatalara sebebiyet verir. ve inan ki bugün hak gören meşrulaştıranlara da eninde sonunda dokunur ucu...
adaletli olmak dünyadaki en büyük vasıftır.

Sort:  

interneti sana dar etmek istemiyorum. fikir hırsızlığından bahsetmeden önce 2 farklı hesabın olduğundan bahset. @saint5 hesabının senin olduğunu biliyorum. nasıl öğrendiğimi de açıklayabilirim ama sadece hesapların benzerlikleri bile bunun anlaşılması için yeterli. bu yüzden ahkam kesmekten vazgeçip işine bak. yoksa ikinci hesabından değil iki hesabından birden edilebilirsin. siz burada iki hesapla emek çalarken ben dört elle bu tarz hesapların nasıl saf dışı bırakıldığını öğrendim. bu platformda ilk kez bu kadar net ve ağır konuşuyorum canımı sıkma benim.

üstad ben ahkam kesmedim. sadece bir kural varsa uyalım, uymazsak burda bir düzen kalmaz diye bişeyler anlatmaya çalışıyorum.. seni ayrıca severek takip ediyorum ben.. neden benim yazdığımı yanlış anlıyorsun onu anlamadım... ayrıca asla fikir hırsızlığı gibi bir şey söylemedim. orda bahsettiğim hak yenmesi.. böyle haksız yere suçlarsan üzülürüm gercekten de.
peki sana sorayım o zaman, kurallara uymamak mı lazım peki o zaman sence.. o zaman o kural olmasın dıyorum ben de zaten.. söylediğim farklı bişey değil ki..

Seni teprik ediyorum bunu sana bana destek cikman icin degil dogrulari soyledigin icin soyluluyorum millet baskasiniz yapdigina bakiyor lendi yapdigindan habersiz

Seni teprik ediyorum bunu sana bana destek cikman icin degil dogrulari soyledigin icin soyluluyorum millet

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61185.89
ETH 2933.50
USDT 1.00
SBD 3.68