Notlar 2

in #cointurk6 years ago

Steem fiyatı çok fazla düştü bu nedenle de verilen kazançlarda da düşüşler oluştu. Oy verimini yapıyoruz fakat sistem sebebiyle düşüşlere elimizden bir şey gelmiyor.

''Fikirlerinizle Oy Kazanın'' projesi ise yarın son bulacaktır. Yarına kadar gelen yorumlardan beğenilen fikirlere oylar verilecektir.

Son zamanlarda bandwidth sorununda azalma görülüyor. Bandwidth sorunu steem power eksikliğinden kaynaklanıyor. Eğer bandwitdh sorunu olan kişiler varsa power up yapmalarını öneriyoruz.
Her hafta yeni katılımcılar için bir proje yayınlamayı düşünüyoruz.
Bu projelerin yeni katılımcılara yararlı olmasını dileriz.

Sort:  

yeni arkadaşlara yapılan projelere eş zamanlı normal projelerinizde devam etsin ama 2-3 gün beklemeyelim hocam yeni projeyi :)

katılıyorum.

Bir şey sormak istiyorum. 8, 9 ve 10. projelere iki, 11. projeye üç adet yazı yazmışsınız ve kusadasi tarafından hepsi oylanmış. Bu yasak değil mi?

:)))) vay beee cidden öyle yapmış ahhahhaha .... demekki belli süre ara ile yazılınca yedirilebiliyor aradan :) valla @kusadasi nın yazdığı kurallara göre yasak gibi hatırlıyorum ama olsun be yedirmiş işte arkadaş :D töbeeeeee.... :)))
bizde bu şans varken, biz yapsak kesin yakalanırdık :D @kusadasi da diyor ki katılım arttı, meğerse millet 3-5 yazı yazıyormuş o yüzden artmış :)))

Profesyonel çıktı 😂😂

:)))))))))

saman altından suyu yürütmüş desek, o da yok, bildiğin aleni yapıyor vatandaş :D

Hanginizin multi hesabı yok ki ? Burada önemli olan arkadaşın 3 defa katılması değil veya illaki yeni kişilerin gelmesi değil.Önemli olan cointurk etiketinin çok kullanılması.

hayır güzel kardeşim çok yanlış bakıyorsun olaya... bir yerde kurallar varsa o kurallara uyulması gerekir... 2 defa yazı yazılmayacak kuralı varsa bu kurala uyulacak.. ıkıncı 3üncü 4üncü bir profil ac gel yaz yazını ,, buna engel bir kural yok, bunu yapabilirsin, yapıyorsan da emeğinden dolayı seni tebrik ederim. ancak aynı profil ile 3 defa yazı yazmak ayıp. neden biliyor musun.. cunku bunu yapmayı herkes düşünmüştür burda ama çoğu bir sebepten dolayı bunu yapmaktan vazgecmiştir.. nedir o sebep.. olur da @kusadasi bu yaptığım yada yapacağım terbiyesizliği farkeder de bana şu kadar kişinin içinde laf söylerse ben yerin dibine girerim düşüncesi ile vazgecmişlerdir inan.. gidersin acarsın 10 tane telefon numarası ıle 10 ayrı profil gelirsin buraya yazarsın 10 adet yazı kımsede bişey demez. ama bu şekilde olursa @kusadasi adı lekelenir, ona olan guven biter. bu açıdan birazcık düşünceli olmak lazım gelir...

illaki cointurk etiketine katkı saglayacaksan git yazılar yaz paylaş.. neden projenın altında yazıp mılletın hakkını yıyesın kı. senın yada onun 3 yazı paylaşması baska ınsanlara verılecek oyları ödülleri düşürecektir.. bu bildiğin hırsızlıktır.. burdan bak olaylara bırazcık..
tekrar edıyorum, gidin acın 10 adet profil 10 adet yazı yazın bu sisteme katkı sağlar ve adıda emek olur hırsızlık değil...
artık, hataları meşrulaştırma çabalarımızdan ve huyumuzdan vazgeçmeliyiz, hataları hak görmek yeni ve daha büyük hatalara sebebiyet verir. ve inan ki bugün hak gören meşrulaştıranlara da eninde sonunda dokunur ucu...
adaletli olmak dünyadaki en büyük vasıftır.

interneti sana dar etmek istemiyorum. fikir hırsızlığından bahsetmeden önce 2 farklı hesabın olduğundan bahset. @saint5 hesabının senin olduğunu biliyorum. nasıl öğrendiğimi de açıklayabilirim ama sadece hesapların benzerlikleri bile bunun anlaşılması için yeterli. bu yüzden ahkam kesmekten vazgeçip işine bak. yoksa ikinci hesabından değil iki hesabından birden edilebilirsin. siz burada iki hesapla emek çalarken ben dört elle bu tarz hesapların nasıl saf dışı bırakıldığını öğrendim. bu platformda ilk kez bu kadar net ve ağır konuşuyorum canımı sıkma benim.

Oy verim gücü cok azaldı,lütfen biraz daha arttırır mısınız.

Projelerinizde yaninizdayiz

Aksine pek bandwidth sorununda azalma göremedim, telegram grubunda ve facebook ta sürekli bandwidth sorunundan bahsediliyor

yeni projeleri bekliyoruz hocam mümkünse hergün bir proje :)

That's great idea

good community i like you

Projelerin devamı bence de güzel olacak. Bu sayede nitelikli Türkçe icerikleri gün be gün artıyor. Ayrıca cesaret verici bir durum. Katkısı olan herkese teşekkürler.

OY DAĞILIMI YAPARKEN BIRAZDAHA EŞİT OLUNURSA SEVINIRIM..BÜTÜN PROJELERE KATILDIM NE KADAR ÇOK DESTEK GÖRÜRSEK BIZIMDE OY GÜCÜ ARTAR VE DAHA IYI YERLERE GETIRIRIZ GRUBUMUZU...

steemit de henüz yeni olduğum için takipçim az ve postlarım yeteri kadar oylanmıyor. Biraz birikim yapıp oy gücü kazanmayı düşünüyorum fakat bunun için desteğe ihtiyacım var. Steem power ı güçlü kişiler duyarlı olup diğerlerini desteklerse herkesin daha aktif olacağına inanıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69069.39
ETH 3914.45
USDT 1.00
SBD 3.64