You are viewing a single comment's thread from:

RE: 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 30

in #cointurk6 years ago

Bakın ben projenin güzelliğini ifade ettim zaten, Fakat fotoğraf veya işte şu gıdaları şu kıyafetleri aldık gibi söylemler ve bunların fotoğraflanması beni sadece projeye katılsamda bunu paylaşmamda isteksiz olmama sebep oldu. Bence proje Ramazan ayı nın önemi gibi bir şey olsaydı, Zaten bütün projeye katılıp makale yazanlar muhtaç durumda olanlara yardım edilmesi hakkında düşünclerini beyan edecek ve okuyanlar teşvik olmuş olacaktı.

Sort:  

Bende zaten yardım karşılığı upvote olacağı için katılmam. Ama bu tarz bir şeyi farklı yapmaları daha uygun olabilir. Çünkü bir çok kişi bir sürü senaryo çizecektir böyle insanlar da var maalesef.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60140.96
ETH 2378.49
USDT 1.00
SBD 2.59