You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stressiz bir Yaşam = Ütopya [Cointurk 19. Projesi][sevda#4302]

in #cointurk6 years ago

Ben de üniversite sınavına hazırlanırken çok stresliydim. Sonra vizeler ve finallerde, sonra iş başvurularında... hiç bitmez. Ama etrafınızda sevdiğiniz güvendiğiniz insanlar varsa, sağlıklıysanız inanın gerisi hiç önemli değil. Eğitim çok kitap okuyup makul saatlerde bir iş yerinde çalışarak rahatlıkla edinilir. Günümüzde okulların hiç bir işe yaramadığını söyleyebilirim. Sizin gibi genç arkadaşlarıma sınav stresi yaşatan yetişkinlere de çok kızıyorum. Okullarımızın kalitesi kendimizi üzmek için çok düşük zaten. Sevgiler ve başarılar.
Bu arada be de kendi yaptığım resimleri paylaşıyorum:
https://steemit.com/art/@pinarhanpolat/bir-tuer-sinek-egosu
birtursinekegosu.jpg

Sort:  

Yorumunuz için teşekkür ederim çalışmalarınıza göz attım ve cidden başarılısınız :)

Ben sizi takip ediyorum, beğenmenize çok sevindim 😊 resimlerim böyle güzel yorumlarla daha anlamlı hale geliyor benim için. Hayat boyu tüm sınavlarınızda en üstün başarılar sizinle olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69500.15
ETH 3394.50
USDT 1.00
SBD 2.75