Steemit'in Hayatıma Kattıkları [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Herkese merhaba, bu yazımda size Steemit'le tanıştıktan sonra hayatımda nelerin değiştiğinden bahsetmek istiyorum.

Steemit sayesinde blockchain teknolojisinde uzun vade de güzel bir yatırım ve kazanç sağlama imkanı sağladım. @kusadasi 'nin düzenlediği projeler sayesinde daha önceden sınırlı sayıda bilgim olan kripto paralar hakkında çok detaylı bilgiler öğrenme fırsatı buldum. Projelere katılmak için makale hazırlarken yaptığım araştırmalar sonucunda kripto para ve bitcoin dünyasına daha derinlemesine bakış açısı kazanmanın yanı sıra grafikleri okuyabilme, kısa vadeli alış-satış yapabilme ve en önemlisi kripto para dünyasının temel yapı taşlarını öğrendim.

Onun dışında Steemit'te düzenlenen fotoğraf yarışmaları sayesinde paylaştığım fotoğraflardan hem upvote kazanma şansı hem de hobi olarak yaptığım fotoğrafçılık hakkında detaylı bilgiler edinme ve en önemlisi bu işi profesyonelce yapan kişilerle muhabbet etme şansı yakaladım. Fotoğrafçılık konusunda yabancıların kullandığı teknikleri öğrenme ve takıldığım yerlerde dileğim tüm sorulara yanıt alma fırsatı hala buluyorum.

Steemit'te delegasyon yöntemiyle bana verilmiş olan 25 Steem'i iade edip üzerine kazandığım 22 Steem ile geleceğe yatırım yapmaya devam ediyorum. Steem Coin'lerimi ise belirli aralıklarla Koineks'te bulunan Litecoin cüzdanıma çekerek kripto para portfoyümü genişletmeye devam ediyorum.

Steemit sayesinde bilgisayar başında Facebook, Twitter vs gibi sosyal medya sitelerinde boş boş vakit öldürmek yerine Steemit'te takılarak hem yarattığım içeriklerden para kazanmaya hem de çok değişik bilgiler öğrenme şansı yakaladım.

Tüm bu hayatıma kattıkların için çok teşekkürler Steemit!

 Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, upvote edip değerli yorumlarınızı iletirseniz çok sevinirim. Her zaman takipte kalmak ümidiyle, hoşçakalın :) 

Sort:  

Welcome to Steem. Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.
Also get to know more about Steem reading the Steem Blue Paper and share your feedback on our Steem Blue Paper Awareness Initiative
All the Best!!!

This post has received a 0.06 % upvote from @drotto thanks to: @noxite.

This post has been upvoted by @microbot with 2.8%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63099.62
ETH 2555.59
USDT 1.00
SBD 2.83