I am Mustafa / Ben Mustafa

in #cointurk6 years ago (edited)

I am Mustafa İzzet.I am learning slowly something. I am believing "you will help me". I am 17 years old. I am Turkish. I am in here because there are sincere people in here.
You are helpful and sharing. I am happy for being in here. I want to share my writing and my emotions with the most people. I never give up Steemit. I will stay in here. And I will grow my account. Only I need some support. I don't know advanced English.

My post is usually Turkish. But I writing English sometimes. Fallow me. And Can you vote my post?


Merhaba ben Mustafa İzzet Doğan. 17 yaşındayım. Buraya kardeşimin ( @fadime ) aracılığıyla geldim. Bana sürekli Steemitden ve buradaki samimi ve yardımsever insanlardan bahsetti. Burada olmak ve birlikte kazanıp birlikte gelişmek istedim. Tr etiketini üst sıralara taşımak için elimden geleni yapacağım. Sizlerin de bana destek olacağını umuyorum. Şarkı söylemek benim hobim. Ayrıca şiir de severim. Aslan burcuyum. Burada bazen yaptığım aktiviteleri bazen beğendiğim şiir veya yazıları bazende bir konu hakkında kendi düşüncelerimi paylaşacağım. Beni destekleyeceğinizi umuyorum.

Bol Steemitli günlerimiz olsun. Bir sonraki postumda görüşmek üzere. :)

Sort:  

Hoşgeldin, Türkler olarak karşılıklı takip ve upvote yapalım ben sana yaptım aynısını beklerim :)

Aramıza hoşgeldin 😁

Hoşbuldum ☺

Hoşgeldiniz iyi paylasimlar dilerim😀

Teşekkürler ☺

Hosgeldin aramiza @nightlord suan bile guzel bir paylasim yapmissin👏👏 her zaman en birbirinden guzel paylasimlarda bulunabilmek dileyigle

Teşekkürler @love-life

Hoşgeldiniz:) size yardimci olmasi bakimindan bir link burada birakiyorum.okursaniz eminim faydası olacaktir.oy gucum dusuk oylama yapamadim.ilerde paylasimlariniz oldukca biz ekip olarakta yardimci olmaya calisiyoruz.

Çok teşekkürler. 😊👍

Hoş geldiniz umarım iyi vakit geçirirsiniz :)

Teşekkürler. Umarım öyle olur 😊

Aramoza hoşgeldiniz. Elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız. Merak ettiklerinizi bizlere sorabilirsiniz. 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56160.19
ETH 2367.48
USDT 1.00
SBD 2.31