Steem Türkiye Telegram Kanalına Katıl 1 Dolar ve Üzeri Ödül Kazan!

in #cointurk6 years ago

Gobaba ve Kusadasi Ekibi olarak açtığımız Telegram Kanalına Katılarak 1 dolar ve üzeri ödül kazanabilirsiniz.

Katılmak İçin Ne Yapmalısınız?


Daha Fazla Gobaba ve Coinplugturk Projeleri'ne Katılmak isteyenler bu videoya veya bu makaleye göz atabilirler.

Gobaba Sitesine Katılmak İçin tıklayınız
Gobaba Discord Kanalı İçin tıklayınız



Cointurk Discord Adresine Katılmak İçin Tıklayın

Seçilen Logo Kuşadası-01.jpg

Sort:  

Tabii ki katıldım :)

Telegram ID ve Steemit ID aynı : @obulunmaz

Katıldım.
Telegram id: @dangerux

katıldım; id: @pafulim

Katildim
Id : Gökhan Kaplan

Katıldım.
ID: haairdrop

Katıldım
İd: Serdar38m

katıldım id: @omercahit

Katıldım id=mahsumclkblk

katıldım bende
ID: ygt91

katıldım bende

id: oguzhan_61

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00