Cointurk Proje Oyları

in #cointurk6 years ago (edited)

Bugün oy gücümün yetebildiği kişiye kadar oy attım. Oy atamadığım yazılar hala var bu yazılara ilk başta başka destekciler oy verecek arkasından ben oy vereceğim.
Yazdığınız her yazı oylanacaktır bundan bir şüpheniz olmasın (kurallar içine giren her yazı)

Steem hardfork 20 yapmadığı için çok yavaş. Bu problem çözülmesini istiyorum. Sistemin hızlanması benim işimide kolaylaştıracaktır.

Projede gerekli kuralları yerine getirmeyen kişilerin yazılarına oy verilmiyor. Kuralları iyice okuyup yazmanızı istiyoruz.Yazınız kurallar dahilinde ise mutlaka oylanacaktır.
Cointurk 4. Projesini yarın sonlandırmayı düşünüyoruz ve yeni projeyi yayınlayacağız.

Son olarak @kusadasi yazılarına yorum ve oy vermeyi unutmayınız. Bizi destekleyenleri görmek ilerlememizi kolaylaştırıyor.

Sort:  

Ben sanirim unutuldum.

Bekliyoruz. Yeni projeleri de bekliyoruz çok teşekkürler. :)

Enjoy the vote and reward!

Projelerinizi takip ediyorum ve destekliyorum. 4. Projenizi de destekledim süresi dolmadan. Sonra ki projelerinizi de destekleyeceğim.

Enjoy the vote and reward!

Tüm projelere katıldım hepsine destek oylarınız geldi. Teşekkür ediyorum. 2 defa 10 $ 2 defa da 4,5 $ lık oylar için teşekkürler :))

Merhabalar Cointurk için nacizane bir adet logo ve gif yaptım eğer kullanmak isterseniz kopyalayabilirsiniz. Umarım Beğenirsiniz.. ! https://steemit.com/cointurk/@bayjoe/cointurk-logo-denemesi

Proje gerçekten güzel. Destekleriniz için teşekkür ederim. 2,3, ve 4. Projelerinize katılarak destek olmaya çalıştım. Buradaki tüm arkadaşlarıda destekliyorum. 3.projemi de desteklerseniz sevinirim. Yeni projelerinizi bekliyoruz. Projeye katılan herkesin birbirine destek vermesi gerektiğini düşünüyorum ve uyguluyorum. Umarım herkes birbirine destek olur. Herkese başarılar dilerim
https://steemit.com/cointurk/@baycan/bitcoini-kullanan-ilk-futbol-takimi-real-madrid-olacak-cointuerk-3-projesi

Öncelikle çok teşekkürler. Birkaç dakika öncesine kadar acaba oynalmayacak mı ? diye düşünüyordum. ama 2 kişi oyladı. Ve beni çok heyecanlandırdılar. :) Başlangıçta Yüksek power gücü ile oylayıp sonradan değiştirdiler. :) Sonuç benim her şekilde çok güzel oldu herkese çok teşekkürler. @kusadasi
@eric818 @hwawol

Yazılan Projeleri okuyorum sizin projeleride takip ediyorum en kısa sürede destek oluyorum

projenizi elimden geldiğinde destekliyorum, böyle devam etmesi umuduyla, başarılar

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65156.13
ETH 3530.38
USDT 1.00
SBD 2.48