BİTCOİNİ KULLANAN İLK FUTBOL TAKIMI. " REAL MADRİD " OLACAK (COİNTÜRK 3.PROJESİ)

in #cointurk7 years ago (edited)


Kripto para birimi Bitcoin artık futbol dünyasına da girdi. Okuduğum habere göre: Bitcoini ilk kez dünya devi Real Madrid futbol takımı kullanacak. Dünyada milyonlarca taraftarı olan Real Madrid 'e ev sahipliği yapan Santiago Bernabéu'da Bitcoin dönemi başladı.
İspanya merkezli online bilet satış hizmeti veren '13tickets' isimli firma Santiago Bernabéu stadına gerçekleştirilen turistik turlarda Bitcoin kullanılacağını, bilet satışları için ise kullanılmayacağını belirtti.

......Dünyada 1000 den fazla ATM makinası bulunan bitcoin, ülkemizde de çok yaygın hale geleceğe benziyor. Hatta ilk ATM İstanbul havalimanına kurulmuş bile.
. . . Bitcoin milli maçlarımızda da kullanılacak mı? Sizce?
Bitcoin dönemi Türkiye'de nasıl gelişme gösterecek ?🤔
Yazımı beğenip destek olur musunuz?
Teşekkürler.
Kaynak:
google görseller

Sort:  

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

Aynen öyle hepimiz birbirimize destek olalım. Ben zaten projelerimi destekleyen herkesin yazılarını beğenip yorum yapıyorum . Böyle olmalı . Başarılar

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.35
ETH 3436.21
USDT 1.00
SBD 2.55