'Cointurk' Projesi Değerlendirmesi

in #cointurk6 years ago

Projeye başlayalı 1 haftayı geçmedi.Projeye düşündüğümden daha da fazla kişi katıldı ve katılmakta fakat problemde çok fazla olacak gibi gözüküyor. Bu projeyi beğenmeyen kişilerde olacaktır.
Kesin olarak söylüyorum ki beni ve ya projeyi sevmeyen bunu sorun olan kişiler 'mute' yapabilirler.
Mute sistemi nedir?
Bu sistem benim yazdığım yazıların sizin tarafınızdan görülmemesi anlamına geliyor. Bu sistemi engellemek olarak düşünebiliriz.Yani eğer sorununuz var ise mute ediniz.
Ayrıca destekleyen kişilere de teşekkür ediyorum.

''cointurk'' etiketine ne kadar ve nasıl bir sistem ile oy atmam gerektiğini sürekli araştırıyorum. Henüz uzun bir süre geçmediği için 'voting power' ayarlama ve nasıl yapmam gerektiği çok zor bir işlemdir. Günde bir kaç defa oy gücümü kontrol etmekte zordur.
Zaman geçtikçe projemiz daha iyi bir hal alacak ve düzelecektir. İyi projeler sürekli ortaya çıkacağını düşünüyorum.

Son olarak yazılarınızı kopya yazmayınız. Kopya yazılara ve alakasız yazılara oy vermeyeceğim.

Sort:  

projeyi bugün gördüm, steemitte de yeniyim, böyle bir gruba ihtiyacım var. katılmak için ne yapmam gerekiyor?

market Steem to people or companies or whoever who wants to pay for the ability to promote things out there in the real world. That is the actual value proposition of STEEM the currency other than pure speculation: if you purchase STEEM and convert it to Steem Power you can reach an audience and get your message across. Is this platform ready for that? To me it seems that it still needs a lot of work.

Çok güzel bir proje düşünmüşsünüz 3 projeyede katıldık yeni projelerinizi bekliyorum imkanım oldukça her projeye destek olmaya çalışacağım

Merhaba steemit e 1 ay once katıldım. Projelerinizi dün görme fırsatı buldum. 1. Ve 2. Projelerinizin süresi bittiği için destekleme fırsatı bulamadim. 3. Projeneniz için destek oldum. Umarım başarılı olursunuz

Özellikle yeni başlayanlara ilham verici bir proje. 2. Ve 3. Projelerinize katılarak destek olmaya çalıştım. Türkiye adına yapılmış olması da ayrıca takdiri hakediyor. 2. Projeye katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim 3.projeme de destek olursanız sevinirim.
https://steemit.com/cointurk/@baycan/bitcoini-kullanan-ilk-futbol-takimi-real-madrid-olacak-cointuerk-3-projesi

Merhaba, kuşadası çok güzel bir yer, dediğiniz gibi steem city olabilir :) Başarılar dilerim.

Bir projeye birden cok katilabilir miyiz?

Henüz belirli değil fakat abartılmaması şartıyla yazmak isterseniz yazabilirsiniz

  1. ve 2. proje için katkılarınız için teşekkür ederim. 3. projeyi de yazdım dilim döndüğünce ellerim yazabildiği sürece lütfen bakar mısınız ? https://steemit.com/cointurk/@canburaksimsek/gizli-kral-ethereum-cointurk-3-projesi

Bu harika projeyi hayata gecirdiğiniz için size çok teşekür ediyorum bu harika bisey 3 projeyede katildim, yeni projeleri takip edicem.

hocam bana 3 için geri dönüş yapmamışsınızda

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64060.29
ETH 3471.63
USDT 1.00
SBD 2.52