Cointurk Ödüllü Projesi 16 Yarın Bitiyor

in #cointurk6 years ago

3 gün önce açtığımız cointurk ödüllü proje 16 yarın gece saat 00.00'da bitecektir.

-Gece saat 12den sonra yüklenen yazılara
-Katılım kurallarına uymayanlara
-Kopya yazı paylaşanlara OY VERİLMEYECEKTİR.

Projenin bitmesi bu kurallardan önce yazılan yazılara oy vermeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Bu sebeple yukarıda ki kurallar dışında yazılan yazılara oy verimi yapılacaktır.

16.projenin oy verimi henüz bitmedi.

Birden fazla yazıyla projeye katılanlar tespit edildiğinde verilen oyu geri almak amaçlı eksi (flag) oy atılacaktır.

Not: Logo tasarımı projemizde logolara steemitin yeni logusunu ekleyerek hazırlarsanız daha iyi olacaktır.
Boyutları büyük olmasıda daha iyidir.
Projede istenilen logo çıkmaması halinde katılım için son tarihi uzatılabilir.

Sort:  

daha bitmedi konuyu okuyunuz devam etmekte hala oylamalar.
Şartları yerine getirdiyseniz sorun yaşamazsınız

Oy verimi daha devam etmektedir.

daha bitmedi konuyu okuyunuz devam etmekte hala oylamalar.
Şartları yerine getirdiyseniz sorun yaşamazsınız

Multi hesap kullananlar için para alışverişlerine bakarak tespit edebilirsiniz.Benim gözüme çarpan 3-5 kişi var böyle kendini akıllı sanıp buradaki kişilerin hakkına giriyor.Dikkat ettiyseniz takipçi sayınız 700 falan iken bir ay gibi bir süre olmadı 1500 ü geçti ve mesela kendi resimini eklemek şartı koyduğunuz bir proje vardı sanırım hobilerim projesiydi bu projedeki katılım sayısı düşmüştü.Şuan üye olmada bir sorun varmış ve bu yüzden yine fark ettiyseniz projenize katılan sayı sabit 350-370 arası.Kimsenin hakkına girmek istemem ama şüphelendiğiniz kişilerin değil de mesela açıkça belli olan birbirine yüksek miktarlarda SBD transferi yapan kişileri tespit edebilirsiniz.

iyi günler benim yazımada siz oy vermemişsiniz acaba sadece bu hesaptanmı veriyorsunuz oyları

Sadece @kusadasi ile atılmıyor oylar. Başka hesaplar da oy atmaktadır.

Hala oy alamadigimi bildirmek istedim

Oy verimi hala devam etmektedir.

Katıldığınızı belirten yazıyı, https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-16

buraya yazmanız gerekmektedir.

Yazdım dostum oylanmadım o yüzden tekrar buraya yazdim

Yarışmaya katılmıştım ama çok fazla arkadaş katılmış umarım gözden kaçmam :D Diğer yandan, logo için basit bir kuş tasarımı yapan arkadaş vardı o çok hoşuma gitti söylemeden edemeyeceğim. Yorumlarda görmüştüm.

Her yazı tek tek inceleniyor buna emin olabilirsiniz. Bol şans :)

Oy verimi devam etmekte sıranız gelince oyunuz verilecektir.

Katılıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46