Steemiti öğrendikten sonra hayatım [Cointurk 16. Projesi] )

in #cointurk6 years ago

DQmQL46hRrzsW9RpRScHa9ic9d5kzUcZ55xYavFwNuujF7h.jpg
Merhaba arkadaşlar. Ben Yusif. Oğrenciyim
Steemit ile tanışmam Youtube da internet üzerinden nasıl para kazanılır videolarına bakarken Alp Işık arkadaşımıza denk geldim.Önce videolarının hepsini teker teker izleyip Steemit platformunu anlamaya bana neler katabileceğini anlamaya çalıştım. Sonra direk siteye üye olup kayıtımın onaylanmasını belkledim. Sonuçta internet üzerinde sayısız para kazanma platformları var ve bu yönde videolarda mevcut.Ama onun insanlara yardımcı olmasındaki anlatış biçimi bana çok samimi geldiğinden Steemite üye olmaya karar verdim.Üye oldum olmasına ama şimdi ne yapacaktım.Sistemi çözmem gerekiyordu ve çok karışık geliyordu.İlk defa sisteme girerken tabi zor oldu , Amma sonra sistemi yavaş-yavaş aladım.Başta new kısmında ilk gorduyum postavote ve yorum atıyordum(2-3 gün böyle davam etti).Sonra tr etiketini ve discord grubunubuldum.Orada fetch arkadaşımız ile tanıştım o bana sitemi anlattı. O zamanlar sistemde sadece 30-40 Turk vardı. 2 hafta boyunca boşu-boşuna post payllaşdım. Sonra botları fark ettim. Sonra kazandığım 10 sbdyi bu botlar sayesinde kolayca 50 sbdye cikarttim. Sonra hayatımda aldığım en iyi kararlardan olan 800 tl değerinde para cektim( O zaman sbd fiyatı 8$dı) . 1 haftal sonra fiyat duşmege başladı. Sonra yeniden toparladı. 20 sbdden yeniden 50 sbdye ciktim 1 ayda(70% botlar sayesinde) Sonra tabiki sbdnin ve steemin dusmesi neticesinde iki kat hem pos kazancl;m hem de fiyat dusdu. Su aralalarda botlar sayesinde para kazanmak mumkun degil. Şuan trade yapıyorumş. Bir ara yani 3 hafta bu işlere ara vermiştim. Hesabımda kalan 25 sbd ile trade yapıyorum. Paranı 15% artlırdım. Kısacası steemitim

Sort:  

wellcome to stermiti ogrendikten sonra hayatim cointurk 16. projesi.love is heart.i like every post. Thank's for the sharing post.

I also really love steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61588.80
ETH 3006.18
USDT 1.00
SBD 3.64