Cointurk Ödüllü Projesi 15 Oy verimi Tamamlanmıştır

in #cointurk6 years ago

15.Projemiz için Oy verimi tamamlanmıştır. Bir sonra ki projemiz bugün açıklanacaktır.

-Gece saat 12den sonra yüklenen yazılara
-Katılım kurallarına uymayanlara
-Kopya yazı paylaşanlara
-Projeye birden fazla yazı ile katılanlara OY VERİLMEMİŞTİR.

Aynı projeye birden fazla yazı ile katılan kişilere bütün kurallara uysalar bile oy verilmeyecektir.

Bunlar dışında ise gözden kaçan ve oy alamayan yazılar bu postun altında linklerini paylaşabilirler.

Sort:  

Yeni başlayanlar için yaptığınız projelerden kazandığımız SBD'leri SP gücüne çevirmek isteğe bağlı mı yoksa zorunlu mu hocam,zorunlu ise çevirdiğimize dair kanıtları ne zaman isteyeceksiniz ?

Yapılması yeni başlayanların bandwidth sorununu çözmesine yardımcı olacak bir olaydır. Power up yapmayanlar ileride bu tür bir sorunla karşılaşabilirler yine de power up yapıp yapmamak isteğe bağlı kalmıştır

Teşekkür ederim cevapladığınız için.
İyi günler diliyorum @kusadasi

konu nedir? tam anlaşılamadı.

Yeni konu bir sonraki paylaşımda verilmiştir.

Dün akşam 23.50 de yorum atmayı unuttuğumu fark ettim ve 23.55 de sizin projenize yorum attım. Fakat postuma upvote gelmedi. İlginiz için teşekkürler :)

https://steemit.com/cointurk/@delibalfunclub/stelllar-nedir-stellar-madenciligi-nedir-cointurk-15-projesi

@kusadasi tarafından upvoteniz atılmış.

güzel bbir hikaye ile anlattığımı düşünmştüm
coinlerin ortaya çıkışını ? upvote alamadım hatamı belirtirseniz dikkat ederim .
https://steemit.com/cointurk/@josecca/stellar-coin-nasil-var-oldu-kendi-yorumum-ve-hakkinda-bilgiler-cointurk-15-projesi

Kopya içerik paylaştığınız için upvote alamadınız.

Bende yaptım kimse görmedi

Gerekli kuralları yapmadığınız için upvote alamadınız. Resteem yapmamışsınız.

Sevgili @kusadasi benim postumada oy vermemişsin gözden mi kaçtı yoksa bir hata mı vardı postum
https://steemit.com/cointurk/@ismailyasar10/stellar-lumens-xml-nedir-cointurk-15-projesi

@Hwawol tarafından upvote atılmış postunuza

https://steemit.com/cointurk/@mertkrtsss/stellar-lumens-coin-cointurk-15-projesi
Banada oy verilmedi. Yorumda kopya icerik oldugunu belirtmisler ama sadece ufak biyeri aynisini yazmistim çünkü gayet anlasilir anlatmisti gerisini kendim yazdim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63877.50
ETH 3493.90
USDT 1.00
SBD 2.51