'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 17 Bitiyor

in #cointurk6 years ago (edited)

Bugün 5 gün önce başlayan 17. projemiz son bulacaktır.

Gece saat 00.00'dan sonra yazılan yazılara
Kurallara uymayanlara
Kopya paylaşım yapanlara oy verimi yapılmayacaktır.

Oy verme oranımızı eski projelere göre biraz daha yükselttik ve yükseltmeye devam edeceğiz.
Yeni projemiz 19 yarın açıklanacaktır.

17.projede tüm kurallara uymasına rağmen oy alamayan kişiler linklerini bu yazıların altına bırakabilir.

Sort:  

İlgilenildi.

Projem oylanmadı ama acaba bir sebebi var mi ? @mrtt

Listeye aldım. En kısa zamanda oyunuz gelecektir :)

Çok tesekkur ederim , bende yanlış veya eksik birşey mi yaptim diye dusunuyordum :)

Ben teşekkür ederim :)

Arkadaşlar katılmayan mutlaka katılsın, karalama mantığı ile değilde, güzel bir makale yazarsanız gayet güzel bir upvote yapıyor arkadaşlar saolsunlar.

Güzel düşünceleriniz için Tesekkur ederiz

Proje gerçekten titizlikle ilerleyen bir proje emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. paylasımları tek tek inceleyip multi hesap olup olmadıgını kontrol ederek uppvote ediyorlar. bu projelerin devamını 4 gözle bekliyorum

Tesekkur ederiz guzel düşünceleriniz için :)

İlgilenildi.

Hala oylanmamış yazım ama eksik olan bir şey mi var acaba?

Yakın zaman içerisinde upvotenizi alacaksınız.

Tebrik ederim gerçektende bir çok sözüm ona TR platformunda aleyhte yazılan yazıların saçmalığını görüyorum. Kuşadası steemian ların emek sarf ederek kazanabilecekleri bir platform olmuş. Projelerinizin devamını dilerim. En yakın zamanda projelerinizden birine katılmak dileği ile. İyi çalışmalar. @kusadasi

Teşekkür ederiz. Sizleri aramizda görmekten mutluluk duyarız :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70