Blockchain teknolojisi geleceğimizi nasıl etkileyecek [Cointurk 17.Projesi] [la-libertad#8338]

in #cointurk6 years ago

Blockchain'in Geleceğimizi nasıl etkileyecek sorusuna şöyle cevap vererek başlayayım
Hiç şüpheniz olmasın ki blok zincir önümüzdeki yıllarda hayatımızı değiştirecek.

Teknoloji, birçok farklı endüstride karşılaşılan giderek daha yaygın olan güvenlik sorununa sağlam bir çözüm getirmektedir. Ve blokaj zinciri günlük yaşamlarımızı etkilemek biraz zaman meselesi gibi görünüyor
Ama kesinlikle başarıya ulaşılacağını düşünüyorum.
Benim gibi bir insan bile blockhain biliyorsa vay dünyanın haline gün geçtikçe hayatımda yeni projeler çıkıyor.

Blockchain'in gelişimi var olmasını yayılmasını Bankacılık sektörü ile olacağını düşünüyorum.

Birçok insanın düşündüğü ilk örnek bankacılıktır. Sonuçta, dijital para birimleri zaten büyük bir iştir.

Dünyanın her yerinde, artan doğruluk ve gelişmiş güvenlik ile para taşıma kabiliyeti sayesinde, blok zincir, aksi halde erişemeyecek kişilere bankacılık açabilir. İlginçtir ki bankalar, finansal işlemleri daha verimli, hızlı ve güvenli hale getirmek için bu teknolojiyi benimseme yolunda ilerliyorlar.
Zaten bu sisteme ayak uyduranın ileride kazanacağını düşünüyorum.
Uydurmayan sistemlerin şirketlerin banka ve hatta ülkelerin çok büyük zorluklar çekeceğini düşünüyorum.
Türkiye bence şuanlık takip ediyor pek bir şey yaptığı söylenemez ama dışarıdan takip ediyor şimdilik
Duruma göre hareket edeceğini düşünüyorum.
Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

Yorum atılmamış 17. Projeye lütfen yorum atınız. Sonra discord destek ekibimiz ile iletişime geçiniz.

Tamam hocam düzeltme yaptım teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65753.03
ETH 3281.80
USDT 1.00
SBD 2.68