23 NİSAN[Cointurk 26. Projesi] hamzatorlak#8914

in #cointurk6 years ago (edited)

                                        23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMI

   Merhaba arkadaşlar  

    23 Nisanla ilgili fazla güzel anım var diyemem çünkü genelde kötü anılarım var.23 Nisan yaklaşıyordu herkes nelerde oynuycağını veya şiir mi okuyacağını yoksa bando takımı vb. de mi rol alacağını merak ediyordu tabi bende merak ediyordum o zaman sınıfta hocamız secerdi ve ben şunu yapmak istiyorum der di herkes hocaya ve hoca şiir okuyacaklar derdi okumak isteyenler parmak kaldırır ve hoca onların arasından seçerdi yine öyle sınıfta hoca seçiyordu ben ise şiir okumak istiyordum veya bir oyunda rol almak istiyordum hoca sunucuları belirledi sonra şiir okumak isteyenler dedi hemen parmak kaldırdım benle beraber 6-7 kişi daha kaldırdı hoca beni seçsin diye cırpındım ama beni seçmedi diğer 4 arkadaşımı sectim o an moralim bozuldu zaten bu olmadı bari oyunlarda rol alayım dedim. ve hocanın oyunlarda rol alcak kişileri seçmesini bekliyordum.   

  

    Ve hoca oyunlarda rol alacak kişiler dedi 10-15 arkaşım parmak kaldırdı bu kadar çok kişinin parmak kaldırdığını görünce daha çok çırpındım beni seçsin diye ama hoca bunda da beni seçmedi moralim daha çok bozuldu ve hiçbir şey de rol almak istemiyordum artık hoca diğer görevlileri falan seçiyordu ben öyle hiç ses çıkarmadan oturuyordum ve hoca bana seslendi folklar ekibinde boş yerler var orda görev alıcaksın dedi ben hiç istemiyordum hayır hocam hayır dedim ama dinlemedi alıçaksın otur dedi oturdum çok moralim bozulmuştu çünkü istediğim yerlerde görev alamıycaktım aksine hiç istemediğim yerde folklar da görev alacaktım.1 hafta kalmıştı ve çalışmalar başlamıştı her okul çıkışı folklar çalışıyorduk istemsizce mutsuz mutsuz çalışmalara gitmişitim sonra 23 Nisan gelmişti sahneye çıkmıştık ve ekipcek folklar oynamıştık. 23 Nisan bitmişti ve bayramım başından sonuna kadar mutsuz ve moralim bozuk bir şekilde geçmişti.   



Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Siz de upvote yapıp desteklerseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Leaving comments asking for votes, follows, or other self promotional messages could be seen as spam.

Your Reputation Could be a Tasty Snack with the Wrong Comment!

Thank You! ⚜

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59425.55
ETH 2345.78
USDT 1.00
SBD 2.44