Stresli anim - [Cointurk 19. Projesi] enisshkurti#8316

in #cointurk6 years ago (edited)

Malesef hergun mutlu bir sekilde gececek diye birsey yok, etrafimizda negativ insanlar ve negativ elektrik oldugu surece surekli mutlu olamiyoruz..
Stres genelikle negativ kaynaklardan geliyor, bizim stres olmamiza neden oluyor.
Ama stres yapmamak rahat olmak en iyisi.
Ben genelikle pozitiv biri oldugum icin, hayatimda strese cok yer yoktour..

Ama ila stresli oldugumuz anilar var.. Su an bu yaziyi yazarken bile aklimiza kotu anilar geliyor ya o bile bir sikinti..

Hangisini yazayim derken aklima 6nci siniftayken bir olay geldi.
Sinifta oyun oynarken, arkadasimin yuzunden yere dusup elimi kirmistim.
Elim alcidaydi kac aydir..

Yaz boyunca olmustu, en kotusu havuza falan gidemiyordum. Hastaneye kontrole gittigimde doktor dediki kemikler ust uste gelmis, elini tekrardan kirmamiz lazim, iste o an cok sikintiliydi.. O prosedurden gecenekadar cok stresli ve endiseliydim ama hersey yolunda su an panik yok :D

Ve bu stresli anda basa cikmanin en iyi yolu hangisi olabilirdi benim durumda?
Tabi stres ve korku cok farkli birsey, doktordan korktugum icin ve agri olacagi icin stres oldum.
Aklimda cunku bin tane farkli dusunce olustu,

Ve en basta pozitiv olmak gerekiyor, aklimiza sacma sapan seyler getirmememiz gerekiyor.
Iyi beslenmek onemli, vucuta vitamin olmasi cok onemli aslinda beynin daha iyi bir sekilde calisiyor.
Sporda ayri sekilde, Spor cok onemlidir.. Herkese spor yapmanizi tavsiye ediyorum.

Okudugunz icin tesekkur ederim!
Hayirli gunler....

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59249.03
ETH 2543.53
USDT 1.00
SBD 2.37