You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hikayeye Devam Et Ödülü Kazan!

in #cointurk6 years ago (edited)
Görevin zorlukları kafasını kurcalasa da Rachel'ın nasıl bir hayatı seçtiğine dair bir fikri olacaktı. Hatta gereken cesareti de buradan alıyordu. Dışarısı anlatıldığı kadar kötü müydü?

Dışarı çıktığında aldığı koku çok ilginç gelmişti. Yeni yağmur yağmıştı ve tüm o yıkıntıların içerisinde içine çektiği hava 32 yıl boyunca neleri kaçırdığını aniden yüzüne vurdu. Etrafta kimse görünmüyordu. Haritayı açıp yürümeye koyuldu. Birden aklına yanına aldığı eski silahların çalışıp çalışmadığını kontrol etmek geldi. Sığınakta silah kullanmak yasaktı ve çok tehlikeli olabilirdi. Etrafta kimseyi görmeyen Bryan; videolarda izlediği gibi tabancayı bir yere doğrulttu ve ateş etti. Tabancanın geri tepmesi ile bileğini incitmişti. Zaten doğrudan güneş ışığı alamadıkları için eski insanlara göre daha narin bir yapıları vardı. Kendini aptal hissetti ve tekrar ateş etmemek üzere yola koyuldu. Zaten tahminlerine göre kimseyle karşılaşmaması gerekiyordu.

Bu sırada küçük Matt koşarak isimsizlerin lideri Rensuri'nin yanına geldi. İsimsizler savaştan sağ kurtulan ve hayatta kalmaya çalışan bir gruptu. Savaştan kalan izler çocuklarında bile mutasyonlara sebep oluyordu. Dışarıda yaşadıkları da seçilmişlerden nefret etmelerini sağladı. Rensuri;

-Ne var Matt?

+Silah kullanan bir adam gördüm. Kıyafetleri ve görünüşü fotoğraftakilere benziyordu.

Rensuri duyduklarına pek inanamamıştı. Yıllardır sığınaklardan birine nasıl girebileceğiyle ilgili bir yol bulmaya çalışıyordu. Fakat sığınakların yerini tespit etmek henüz mümkün olmamıştı. Dışarıdaki her kimse seçilmişlerden biri olabilir miydi?

Rachel ve Alice hızlıca Rensuri'nin yanına geldiler. Görevleri dışarıdaki adamı bulup takip etmekti. Eğer bir sığınağa girecek olursa alıkoymaktı. İkisinde de hiç mutasyon görülmemişti. Bu da onları Rensuri'nin en değerli yağmacıları haline getirmişti. Rachel tabancasını ve bıçağını yanına aldı ve küçük Matt'ten öğrendiği yere doğru yola çıktı..

[doctorbishop#4668]

Sort:  

İzninizle devam etmek istiyorum

aaa lütfen buyurun :)

doctorbishop adlı kullanıcının hikayesinine devam ediyorum
QmcoLcYzPqVhFcT7KYBu3qpowrTnCgBSs1nkwWVZRrgfcG.png
Küçük matt yolu gösteriyordu. Matt'in söylediği yere gelmişlerdi ve buradan pek insan geçmezdi. Geçse bile ayak izleri bu şekilde olan Alice ve Rachel dışında kimse yoktu. Evet birileri geçmişti buralardan matt'e geri gitmesini söylediler fakat geri gitmek istemediğini onunda onlar gibi olmak istediğini söyledi. Alice ve Rachel buna karşı çıktılar fakat Mart'ta atikliginden dolayı Matt'e dersini vermediler. Matt'in hızlı ve çevik oluşu onu gizli bir casus yapıyordu ama normal bir insan vücuduna sahip değildi. Alice ve Rachel, Matt'in gelmesine izin verdiler. Şimdi sıra izleri takip etmekteydi. Matt ne yöne gittiklerini gösterdi ve arkasından gelmelerini istedi. Rachel ve Alice bu olaya sinir olsalar da kabul ettiler. Bryan'a yetişmeleri için hızlı olmaları gerekiyordu. Bryan ise ilerlemeye devam ediyordu. Artık akşam olmuştu her iki tarafta dinlenmek için mola vermek zorunda kaldılar. Ama hiç kimse fazla zaman kaybedemezdi. Şafak sökerken Alice ve Rachel kalktılar ve Matt'in zarar görmemesi için onu arkada bırakmaya karar verdiler. Matt yaklaşık 2 saat sonra uyanmıştı fakat savaşlardan önceki gibi islemiyordu zaman. Aslında Matt ne kadar gerideydi bilemedik. Yavaş yavaş Bryan'a yola çıkıyordu. Matt aradan kısa bir süre geçtikten sonra Alice ve Rachel'a yetişti fakat kendini farkettirmeden Bryan'ın izlerini takip etmeye devam ediyordu. Artık Alice ve Rachel'ın önünde ilerliyordu. Bunu Alice ve Rachel'ın farketmeksizin uzun sürmedi başka izlerin karıştığını anladilar. Ve daha hızlı hareket etmeye başladılar. Belki de çocukluk arkadaşı olduğunu bilmediği bu yabancının başına birşey gelmişti...

Bana değil posta cevap ver bence. Belki gözden kaçar

Öylede cevap verdim :) yorumunuzuda bekliyordum o yüzden :) aslında Matt olucekti ama çok uzatmak istemedim son dakika:)

Ben kafamda daha farklı hayal etmiştim :) rachel öncelikle çok daha sert bir karakter olmalıydı. Çünkü hikaye onu gerektiriyor. Bir de zaman algısını netleştirmemişsin. Ya da ben şu an yarı uykuluyum diye kaçırdım :) eline sağlık :)

zaman algısınıda bir paradoks haline getirmek istedim. En akıllılar her zaman sert olmaz :) Sİzinde ellerinize sağlık hocam

Aslını söylemek gerekirse, takip kısmını çok uzatarak asıl anlatmak istediğine varamamışsın.

bu yorum bana mı :D

Evet.yorumu size yapmıştım. :)

Aslında bir kitap edesaiyla yazmak istedim

tebrik ediyorum, sonuçlar açıklanmadan yazıyı okuyup beğenmiştim buna ayrıca sevindim:)

Ya kelimemsayısı azdı aslında. Hislere mi yönelsem olaya mı bilemedim. Kısaltarak yazdım. Sevilmiş :) teşekkür ediyorum efenim :)

bence hikâyenin devamını getirip post olarak paylaşmalısın, yarım kalmış merak ediyorum🙆‍♀️

Sen de yaparsan olabilir :) izin alalım :)

aynısını @kagantrky 'a da söyledim:) onun hikâyesini de merak ediyorum ama benimkinin devamını getiremem galiba:)

ilk defa bu tarz bir şey yazmaya çalıştım zirvede bırakmak lazım belki de..🙆‍♀️

İlk defa yazmaya çalışmışsın. Baya başarılı ama zirve değildir :)

Mutasyon mevzularını seviyorum. Tam istediğim şekilde yakalamışsınız. Güneş görmeyen beyaz ten detayı çok iyi. Seçilmişler, isimsizler, bende size kazananlar diyeceğim:)

Sağ olun hocam. Keyif alınca güzel oluyor :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65128.68
ETH 3442.23
USDT 1.00
SBD 2.52