You are viewing a single comment's thread from:

RE: 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 30

in #cointurk6 years ago

Projeye katıldım ve bir kaç eklemek istediğim yorum var.

Öncelikle hayırlı sahurlar. Bir çok kişinin yorumlarını okudum ve yapılan iyiliğin reklam yaparcasına göze sokulmasından insanların rahatsız olmasına gayet tabi katılıyorum. Kendi paylaşımımı hazırlarken bir yandan bende aynı düşüncelere girdim hepinizin de söylediği gibi sağ elin yaptığını, sol el bilmemeli! ancak bu projenin güzel bir yanı olduğunu düşünüyorum. Kimse yaptığı iyiliği göstermemeli ancak doğruyu da emretmeli insanlar yapar yapmaz amellerimiz Allah’ın takdirindedir. Reklam yapmadan sadece bizlerin bir nevi birbirimize telkinlerimizi hoş karşılıyorum ve yapılan iyiliğin reklamının olmayacağına sonuna kadar katılıyorum.

Sort:  

Hayırlı sahurlar, Allah kabul etsin.Biz bunların hepsinin farkındayız ve düşüncelerinize katılıyoruz, bizim fotograf istememizdeki amacımız bu projeyi art niyetli kullanıp diğer arkadaşların haklarını gasp etmek isteyen kişileri engellemekti..Daha önceki sokak hayvanlarına yardım projemizde başka sitelerden alınan fografları kendi yapmış gibi gösteren kullanıcılar oldu,sizlerden gelen yorumlar üzerine fotograf kuralını kaldırdık artık vicdanlarına bırakıyoruz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
SBD 2.34