Haftalık Cointurk Kürator Projesi 27.06.2018

in #cointurk6 years ago (edited)

1.png

Merhabalar, üç haftadır kuşadası ekibinde küratör olarak çalışmaktayım. Hergün tr ve cointurk etiketini kullananarak paylaşımda bulunan üyelerimizin yazılarından 5 adet yazı seçiyorum.Kuşadası ekibinde yer almaktan sistem içerisinde var olmaktan memnunum.Kuşadası ekibine projelerinde bana da yer verdikleri için bir kez daha teşekkür ederim.

Bu Hafta Neler Yaptım?

#tr ve #cointurk etiketini kullanarak yazı yazan üyelerimizin yazılarının birçoğunu inceledim.
• Her gün incelediğim, özgünlüğüne ve anlatım şekline bakarak seçtiğim 150-180 yazı arasından küratör olarak 5 tanesini seçtim.
• Cointurk Discord Sunucusu üzerinden gelen sorulara cevap verdim.
• Steemit'e katılmak isteyen kişilere, sistem ve site hakkında bilgiler vererek birkaç üyelik kaydı yaptım.
• Sisteme, ekip arkadaşlarıma ve sistemi kullanan üyelerle Cointurk Discord Sunucusu üzerinden iletişim kurdum.
• kusadası ve cp destek hesaplarındaki bilgileri okuyarak daha fazla bilgi sahibi olmak adına çalışmalar yaptım.
• Try-market ve kusadası hesabından sistemi güncel projelerin takibini yaptım.

232.png

Sort:  

Congratulations @angelll! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63184.34
ETH 2560.17
USDT 1.00
SBD 2.72