IŞIK AYARI HER ZORLUKTA ETKİNLEŞTİRİLİR

in #cointurk6 years ago


Bir zamanlar, insanların problemleri çözmelerine yardım etme konusundaki zekasıyla ünlü olan bir adam vardı. Yeterince yaşlı olmasına rağmen, bilgeliği muazzamdı. Bu nedenle, düşkün insanlar sorunlarının çözülebileceği umuduyla buluşmak istiyorlar.

Her gün, onunla buluşan insanlar var. Karşılaştıkları sorunlara çözüm olacak cevabı dört gözle bekliyorlar. Ve şaşırtıcı olarak, verilen cevaplardan ortalamaları memnun. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, problemleri çözme konusundaki uzmanlığı onun adını çok ünlüydü.

Bir gün, genç bir adam, etrafındaki yaşlı adam hakkında ona konuşan insanlardan bahsetti. Ayrıca merakını kazanmış ve varlığını keşfetmeye çalışmıştır. Ayrıca onunla tanışmak istedi. Kalbinde bir şey sıkışmış ve hala bir cevabı yok. Yaşlı adamdan bir cevap almayı umuyor.

Yaşlı adamın yaşadığı yeri bulmayı başardıktan sonra oraya gitmek için koştu. Yaşlı adamın evden dışarı çıkması bir saray gibi çok geniştir.

Evine girdikten sonra, sonunda bilge yaşlı adamla tanıştı. “Sorunları çözebilen insanlar tarafından sıklıkla konuşulan ünlü bir kişi misiniz?” Diye sordu.

Yaşlı adam, "Ah, insanlar abarttığını. Ben sadece onlara yardımcı olmak için elimden geleni yapıyorum. Ben bu mümkün değilse, genç adam?, zevkle size yardımcı olacaktır yardımcı olabilir.", alçakgönüllülükle cevap verdi

"Basit. Ben sadece mutlu bir yaşamın sırrı? Bugüne kadar, hala cevap bulamadım bilmek istiyorum. Eğer tatmin edici bir cevap vermek mümkün değilse, ben selam ve size kalmış iki başparmak ve insanlara olan büyüklüğünü anlatacağım," dedi genç adam.

Yaşlı adam, "Şimdi cevaplayamıyorum" dedi.

Genç adam, "Neden, cevabı bilmiyor musun?" Diyerek kaşlarını çattı.

"Yapamam, biraz ani bir ilişkim var," yaşlı adam cevapladı. Bir an düşündükten sonra, "Ne söyle, bir dakika bekle" diye devam etti.

Yaşlı adam bir şey almak için başka bir odaya gitti. Kısa bir süre sonra, o bir kaşık ve bir mürekkep şişesi ile geri geldi. Bir kaşık üzerine mürekkep Dökme, "Ben bazı iş tamamlanması gereken. beklerken bir süre, sadece yarım saat., seni yürümek ve bu kaşık taşırken dışında evin güzelliği ve bahçesinde görmek istiyorum" dedi.

"Ne için?" Genç adam merakla sordu.

"Ben sorgulamıyorum. Yap. Yarım saat içinde döneceğim" diye gence kaşık uzattı ve sonra terk yaşlı adam söyledi.

Yarım saat geçti ve bilge yaşlı adam geri geldi ve çocuğa koştu.

Genç adama sordu, "Bütün evi ve bahçeyi dışladın mı?"

Genç adam başını salladı ve "Zaten" dedi.

Yaşlı adam, "Sonra ne gördün? Lütfen bana haber ver." Diye sormaya devam etti.

Genç adam cevap vermeden sessiz kaldı.

Yaşlı adam, tekrar sordum "sessiz? ev ve bahçesinde gördünüz Ne. görülebilir birçoğu, bu yüzden yaygın Neden?"

Genç adam "Ben bir şey görmüyorum. herhangi bir bildirim, bir an için yalnızca olsaydı. Ben tamamen hatırlamıyorum.", başladı

"Neden böyle?" yaşlı adam sordu.

"Yürürken, düşüyorum bu kaşık, korku izleyip evinizin mürekkep kontamine devam çünkü." Oğlan utanarak cevap verdi

Bir gülümseme ile, yaşlı bilge adam Eh, bu bunun için arıyor cevap. Sen sadece Sürekli bu mürekkep endişesi. mürekkeple dolu kaşık izlemek için, görmek alamadım keyfini gerektiğini evin güzelliği feda etmek zorunda olduğunu", haykırdı ev ve bahçe çok güzel. evin kadar çok heykeller, oymalar, resimler, süslemeler ve süs eşyaları muhteşem olduğunu. bu yüzden çiçekler rengarenk çiçek açan çiçekler ile süslenmiş ev sayfası. Eğer bu kaşık görmeye devam çünkü göremiyorum "

Hep güzellik yığını arkasında çirkinliğini görürseniz O devam etti:" Hayatınızı acı ve ıstıraptan ile doldurulacaktır. Tersine, her zaman çirkinlik yığını arkasında güzelliğini görmek mümkün ise, o zaman hayat daha güzel olacak. Bu mutluluğun sırrıdır. Şimdi Are Anladın mı genç adam? "

Genç adam yaşlı adamın bilgeliğini gerçekten selamladı. Cevabı çok memnun etti. Sonunda aradığı cevabı buldu. Ayrılmadan önce, sözünü tutkunu ve iki erkeğini yaşlı adama bıraktı.

****YANSIMASI:**** Bu hayatta, biz kaosa bize dalma yok iyidir. Yapabileceğimiz her zaman olumlu şeyler vardır. Çirkin tarafını görmek için hayatın güzelliğini feda etmeyin. Karanlıkta her zaman bir ışık lekesi gören kişi ol.

Sort:  

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87