You are viewing a single comment's thread from:

RE: 晒晒你的年夜飯-我都吃了什麼呢?🍤🌿🍚🐠🍻 What you didn't know before - What do we eat on Chinese New Year's Eve?

in #cn7 years ago

你有無分煮先?

豬肝好耐無食過. 我年紀大 唔錦太多刺激 不過你大把quota :-D

從來都唔知粉絲系玻璃麵 cellophane noodles 我靜系叫 super chewy translucent rice noodles

Sort:  

Haha有!
嗯嗯,我好中意食豬肝,雖然我都叫有好多quota不過其實豬肝應該比較毒,我都同自己講要食少d XD!!
我寫呢篇文之前都吾知粉絲既英文系呢個!我地都長知識了hehehe!!! Hahaha BTW 你既叫法好有創意!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61659.88
ETH 2579.99
USDT 1.00
SBD 2.55