You are viewing a single comment's thread from:

RE: 當Fiona遇上「麒麟」🍻🍻

in #cn6 years ago

Yo..清明有咩律詩好。。我準備作下一首,你可以揀黎寫篇,我跟住出歌。
你有時間可以寫反前三首,最好一篇一首:登高、田寫元日、春喜夜雨🙇‍♂️🙇‍♂️🙇‍♂️

Sort:  

田家元日...佢唔比我改~

系咪要翻譯埋? =]

唔使,你打中文介紹下就可以了,因為有啲我都唔知點解,下首揀“宋之問-途中寒食“。。好唔好?

okay ah 好啊,你幾時出文? =]

應該要幾日,淨係砌個melody都要幾粒鐘😥😥

no problem ah , 咁我上機先再幫你搞,落機應該比到你 =] 😅😅

去邊到玩?玩得開心啲,唔使比我,你自已開個post就ok👏👏👏thanks

唔系來玩啊😥朋友結婚,不過我系十分得閒~因為出面超晒,唔想晒黑左返香港

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58402.42
ETH 2727.59
USDT 1.00
SBD 2.34