這不是一個鬼故事 (二)

in #cn7 years ago (edited)

Linus沒有說話,只是拿出了另一支鑰匙,把門鎖打開。Linus打門推開,「支」......在死寂的走廊中,門鉸所發出的聲音顯得特別刺耳......

U_Hall_1.jpg

「啪」的一聲,電燈亮了。淡淡的螢光照得眾人面色發白。
「呢d雪櫃就係用黎放屍體㗎?」
「入面有幾多條屍呀?」
「張手術枱係唔係用黎做解剖用?」
一班新鮮人對這間停屍間感到十分好奇,七嘴八舌的問過不停。一般人對這個地方都是避之則吉,但對這班醫科生來說,卻像小孩子去了一個新的遊樂場一樣,四圍摸索,所有東西都拿起把玩一番。

「台灣仔,叫你個組仔唔好開個雪櫃,入面唔知有冇料㗎。」Linus 突然開口。正在嘗試打開其中一格雪櫃的藍衣青年聞言亦只好停下來,尷尬的望向今年迎新營的主席。

Linus把手中那一串鑰匙交到芝麻手中,冷冷的說:「我約咗人,要走先。鎖匙交俾你。你個組今日成績最好,大懲罰幾時完由你決定。Bye!」說罷頭也不回的走向剛才的門口。

IMG_1776.JPG

芝麻口中唸唸有詞,但是無人聽到他在說些什麼。
博士側着頭:「聽唔到,可唔可以大聲啲!」

芝麻再說:「Linus緊係約咗熊爺啦,慌唔係又玩講鬼故咩?想人地驚到攬住佢成晚呀嘛!」

所有白衫青年異口同聲道:「咸濕仔!」

站在芝麻旁邊紅衫新鮮人一臉迷茫的說:「洪爺?! 唔通主席係基嘅?」

IMG_1783.JPG

「唔係洪爺,係熊爺,熊人個熊!冇人知佢點解改個咁嘅名,不過就係人都知佢係Medic 第一美人!同Kristy, Nicole, Susan 合稱大學四大美人。勢估唔到我地hall嘅人居然date哂佢地四個......」沉默了十多分鐘的Kitkat借機會連珠爆發。「但係點解我咁靚仔都冇份!公平咩?!!!」

「收聲啦!」Aaron又再次阻止Kitkat。『台灣仔,係時候介紹一下我地嘅大懲罰啦!」

「無錯,正經事要緊!快d攪掂呢度就去搵Lydia!」台灣仔似乎並沒有忘記他的“正經事”。

「好,而且就講一講今晚嘅大懲罰到底係咩一回事! 首先問下大家,有冇人知道呢度係咩到方?」

一名橙色新鮮人舉起左手,不住揮動,很興奮的說:「我知!我知!」

台灣仔指着他說:「阿邊個,你答!」

「係我地Medi嘅停屍間! 」

「全中!呢度就係黎緊幾年你地會係度花費大量時間嘅停屍間! 問題再黎, 有冇人知道點解呢度樓底咁高,成廿幾三十呎!每年要清潔天花都要花費大量人力物力...」

IMG_1781.JPG

另外一個橙衣新鮮人搶着說:「傳說話呢度原本係一個大禮堂的一部分。二次大戰時,日本軍徵用咗我地個hall做作戰總部,而呢個大樓入面嘅大禮堂就用黎做停屍間。傳聞話當時嘅屍體疊到上天花板呀! 大戰結束之後,呢座大樓被改建成為醫學院其中一座教學樓。而個大禮堂亦都被分開幾個部分。其中呢個房就係陰氣最重嘅一間,所以就拎黎做咗學生解剖用嘅停屍間喇!」

IMG_1780.PNG

「冇錯!不愧係博士個組嘅組仔,關於醫科嘅知識冇野可以難到你地...」同樣身穿橙衣衫的博士臉上難掩得意之色,但言猶在耳,台灣仔又說:「可惜係冇咩常識同智慧,如果唔係就唔會答熊貓係紅色。哈哈哈哈...就係輸咗呢件俾芝麻個組...哈哈哈哈...」

博士的面真的變成了紅色,叫道:「繼續埋去啦,又話約咗台妹!」

「係喎。講返今晚嘅大懲罰先。咪住,阿Ken sir, 唔係,你仲未教書嘅,阿Ken, 你想去邊。人黎,同我捉佢返黎!」

原來建宗想乘大伙兒不為意之際偷走。可惜還未走到門口就被捉了回來。

「阿Ken, 你聽清楚啦,今晚嘅大懲罰就係.........你一個人今晚喺呢個停屍間過一晚。」聽到這裏,建宗的臉色已經變成慘白。

「放心,雖然臨近七月十四,但仲未係正日,唔使怕嘅。原本諗住留少少零食俾你嘅,不過唔記得帶。冇喇。其實諗深一層,你有零食,唔覺意引埋個d野黎一齊開心share咪仲死。所以冇帶零食對你黎講反而係好事呀。」健忘又多口的Kitkat盡量想合理化自己嘅過失。

「好喇,夠鐘啦。解開阿Ken。我地走喇。」台灣仔心急的道。

就在兩名藍衣的新鮮人解開了綁着建宗雙手的繩索之後,建宗用力的掙脫另外兩個按着他的肩膀的新鮮人的手,一支箭似的衝向房門。但是不幸地,和正在離開的博士撞個滿懷,兩人雙雙跌在地上。說時遲那時快,六道三色人影用接近人類極限的速度把建宗撲倒,再將建宗牢牢的壓在地上。

IMG_1779.JPG

「放開我!放開我!我唔係阿Ken呀! 我路過被你地捉咗黎玩遊戲㗎,唔關我事㗎。我唔係呢度學生黎㗎。」

「到咗而家呢一刻先講呢啲野?太遲啦。今晚一定要人接受大懲罰嘅!」芝麻一反常地大聲說道。「更何況你而家先講埋哂呢啲說話,你估下仲有冇人會信呢?你都係乖乖地係度過埋今晚,都係幾個鐘啫!」
芝麻說罷把頭一轉,目光朝其他人掃了一圈,繼續說:「我地走!」

IMG_1782.JPG

一眾白衣的迎新營組長跟著芝麻走出房間,停在門外向房中看過去。而三色新鮮人亦小心的慢慢放開建宗,在建宗站起來的時間,已經全部快步跑到門外。Kitkat隨即將門關上,芝麻沒有浪費任何時間,立即把門從外鎖好。

就在門剛剛被鎖上之際,「彭」,門後傳來一聲巨響。「彭,彭,彭,彭,彭......」門後不停傳來大力拍門聲,隱約還聽到建宗的叫聲「放我出黎呀!...」

所有人都朝着房門呆呆地望着。突然間,台灣仔朝着他們進入這大樓的側門跑過去「我夠鐘啦,走先啦...Lydia Lydia...」

其他人彷彿被台灣仔的舉動叫醒了一樣,都向着同一方向走去。

「師兄,我聽閒話除咗你地之前講嘅大學四大美人之外,仲有一個靚女叫咩"劉美女"嘅。好似話仲靚過四大美人喎。」話題一開,所有人都圍着Kitkat,大概所有人都知道那一位最大機會開口。

IMG_1784.JPG

果然不出所料,Kitkat邊行邊說:「嗱,我都係聽返黎,從未見過呢個傳說之中嘅"劉美女", 好似話......文學......」

隨著眾人漸漸遠離大樓,四周亦回復寂靜。就連停屍間大門亦沒有再傳出任何聲音。

第二回 - 完


圖片來源:1, Pixabay.


IMG_1080.JPG

這不是一個鬼故事 (一)

Sort:  

好恐怖 :)

不是吧 😝

秘密探險啊~~~

Upvoted & RESTEEMED!

Dear friend! I really liked your post, well written. I'm asking you to go to my page and mark "like" or leave a comment in the posts. Did you like it and you subscribe to me? I will reciprocate and You will be very grateful. Thank you! :))

hola

你还配了个医院的图。。。。

圖找了很久才找到的。

更像是醫院的太平間。。。。好可怕~~~

停屍間就是太平間呀。

是的呢,所以說你這個圖配得太嚇人啦!

配合故事內容!

我沒敢看正文,膽小

這可不行呀,快去看。

到底劉美女係點....

PS. 有空可以睇下我個post,新post 講病態購物狂 :)

敬請留意往後的故事發展

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56792.41
ETH 2444.34
BNB 487.19
SBD 2.39