這不是一個鬼故事 (一)

in #cn7 years ago

​8月尾的黃昏,夕陽只是在厚厚的雲層的縫隙中殘喘。建宗一邊急步向前走,一邊慌張的回頭四望。左手拿着淺黃色的Tee, 隱約見到衫上印着「O'」字樣。右手牢牢的抓着一個漲漲的黑色錢包,應該有不少錢在內。走着走着,來到一條長長的樓梯下,樓梯兩邊扶手前端都有一隻不知明的怪獸。在昏暗的環境中顯的格外詭異。建宗不自覺地又回頭望着後面的草叢。

U_Hall_1.jpg

「拍」兩只手差不多同時從後大力的拍在建宗的兩邊的肩膀上,然後抓緊。建宗慌張的極力掙扎,但始終無法移動半分。「淺黃色衫,隔離組嘅!你係...?」建宗驚魂未定,但從對方的語氣,似乎不是想對自己不利。於是他把頭一轉,向後一望,見到兩名身穿紅衫的青年。左手邊的青年再問:「你叫咩名?」

建宗認得剛才說話的就是這名少年,盤算過形勢之後,建宗開口答道:「Ken。」

另一名青年突然說:「你就係果個唔知點解讀Maths會派咗入我地hall嘅Freshman? 佢叫Aaron, 我叫阿傑。係哩,你係唔係真係第二日想係中學教書呀?你......」

「夠啦Kitkat, 唔好再講埋哂d無聊野。夠鐘啦。我最憎人遲到,我都唔想遲呀。阿Ken, 快d一齊入去啦,今日最後一個game要開始啦。輸咗嘅大懲罰好金架,你都唔想做俾人罰果個架。」

「不過......」建宗正想申辯,卻被Aaron及Kitkat一同拉着,朝梯級頂的大門走去。

「不過咩呀,快d行啦。件組衫邊行邊著啦。今晚你果組得返你一個要玩終極死戰,邊個叫你頭先玩玩下走咗去見女友呀。其他組每組仲有兩個人。不過唔使驚,個人賽黎嘅,你冇咩蝕底嘅。但係,輸咗就要大懲罰,冇人陪架,比死更難受㗎。

你個死人Aaron, 講咗幾多次我叫阿傑,唔係Kitkat呀!

呀,阿Ken, 頭先搵你個個女仔叫咩名話?趙咩話?」

「鬼叫你咁鍾意食Kitkat呀,個個都咁叫你㗎喇!行快d啦,遲到啦。」

「但係,個終極死戰係咩黎......?」建宗一邊被拉着走,一邊以陰柔的聲音問道。

「入得呢間hall,最終極嘅緊係同醫科有關架啦。雖然個名就改的凶狠,其實只不過係醫療知識問題比賽黎啫...咦,你好似讀Maths架喎......哈哈哈哈,祝你好運!」Kitkat說罷露出一道憐憫的目光,望了建宗一眼!

U_Hall_2.jpg


他們一行三人進了大門,再上了這傳統英式古堡建築的二樓。經過長長的走廊,Aaron跟Kitkat就將建宗帶進一間大約二百平方呎的房間。房間的一邊放了一張長方形的木製餐桌。六張用同樣的木材製造的椅子圍着餐桌。上面已經坐著六名青年, 分別穿着紅色,藍色和橙色的T裇,不同顏色應該代表不同的組別吧。就如Kitkat所說,每組都有兩個組員,只有建宗是穿着淺黃色衫。

房間的另一邊有一套看上來很有歷史的啡色沙發。上面盤膝而坐的是身穿跟Aaron及Kitkat一樣的白色Polo裇的青年。他一臉稚氣,像初中生。正在專注於手上一疊卡片的他,並沒有理會剛進來的三人。

Common-room-1.jpg

「Linus! 搵到佢啦,係四不像果度呀佢。會女友攪到唔記得時間,不過應該唔係想走佬嘅。講開又講佢分分鐘多女過Aaron呀......」

「收聲啦Kitkat! Linus其他人呢?」

「芝麻,台灣仔,同博士去咗搵野食,應該好快返...」坐在沙發上的青年眼睛不離手中卡片,隨口答道。

同一時間,Kitkat身後出現三個分別身穿紅色,藍色和橙色Polo裇的青年,所有人都是一副滿足的樣子。

「人齊,開始啦。」Linus終於抬起頭來。

「咪住,櫻木呢?」Kitkat問。

「櫻木條友俾隔離hall三個女神叫咗去霄夜,好似話落山食糖水。睇過樣有排都唔會返。冇所謂啦,今晚個大懲罰係個人嘅,組長唔係度都算啦。」身穿藍色Polo裇,樣貌看上來似中年大叔的青年一臉不甘的說。

「點解我咁靚仔,Susan, Kristy 同Nicole呢三個女神都唔揀我?櫻木除咗身高6呎1, 又識打籃球之外,咪又係成個大叔咁樣!有邊樣野好過我?台灣仔都有個台妹,我就咩都冇,公平咩?」

身穿藍色Polo裇的青年一手蓋著Kitkat的口,一邊說:「收聲啦Kitkat! 快d開始,快d完!我仲約咗Lydia今晚傾電話。今晚七月十四,我應承咗講香港嘅鬼故俾佢聽。佢係台灣應該未聽過。嘻嘻!」

台灣仔將所有人推入房間之後,雙手用力將桃木色的房門一拉,門就關上了。

study_cards_1.jpg


不知過了多久,門又被打開了。只見身穿淺黃色T裇的建宗已被五花大綁,口中亦被塞著布條。不停掙扎着的他,已經被其他組的組員團團圍着,逃生無門。

Kitkat望着建宗,又露出了憐憫的目光。「真係可惜呀,你差少少就唔使包尾。估唔到你讀Maths嘅都識咁多醫科嘅野。其實你都幾適合讀醫科嘅,不如諗諗轉系啦。你果個乜鬼去女子中學教數學,實大把女仔鍾意你果套理論實在膚淺啦。要讀,緊係讀醫好啦,香港地做醫生就最搵錢,有錢又點會冇女朋友呀!」

「講咁多做咩呀,Kitkat!佢過到今晚先講啦。」Aaron再度停止了滔滔不絕的Kitkat.

「快d攪掂個大懲罰啦,我就夠鐘傾長途電話啦。」台灣仔似乎十分焦急。

QMH_1.jpg

接着所有組長就在前帶領着一眾新鮮人,離開了古堡似的宿舍,走向不遠處的醫院的其中一座大樓。途中建宗多次想逃跑,但都被圍着他的新鮮人推回人牆中央。一行人繞過大樓的正門,走向旁邊的側門,Linus拿出一串鑰匙,用其中一支打開了側門。所有人跟隨Linus走到一道門前停了下來, 上面的門牌寫着"Mortuary"!這時一班新鮮人包括建宗都覺得不安,所有人都望着Linus, 臉上都是一副不知所措的樣子。

Linus沒有說話,只是拿出了另一支鑰匙,把門鎖打開。Linus打門推開,「支」......在死寂的走廊中,門鉸所發出的聲音顯得特別刺耳......


圖片來源:1, 2, 3, 4, 5


後記:

因為正值農曆七月鬼節的時候,很多人都寫了鬼故事「應節」。令我亦想試試寫個鬼故事。一向怕鬼的我極少看恐怖電影,電視,所以能作參考的故事不多。所以就只有拿大學時期聽過的大學鬼故事作為藍本,創作這個故事。

原本只想寫一篇文章的的,不知不覺間越寫越多,只好把這個故事分開推出。這是我第一次的純故事創作,希望大家喜歡,並多多指教。謝謝!

Sort:  

我都冇台妹:(

自己對號入座了嗎? :P

是,但還是沒有台妹:(

請寫到aaron是大壞蛋

咁台灣仔呢?

有十個台灣妹😁😁

wig要打十個!

我見到自己的名字......

感兴趣的地方,漂亮的照片,谢谢你分享这么好的写作。

讚!記得把我寫成正人君子 XD

且看下回分解!

写得很好 👍

謝謝。敬請留意下一回。

必须的

哈哈好玩!好像在看平行時空的朋友玩弄建宗。LINUS? Your computer OS?

沒有玩弄呀,只是正常的迎新活動。

😂😂人名,笑了

喜歡嗎?

好有想像空間(奸笑)

你在想什麼?!!!!

台灣妹來囉!!!
((我很努力的看,但是....內文我看得似懂非懂啊~ T_T

熱烈歡迎美女台妹!
因為想生動一點,所以所有對話都用廣東話來寫。
可能會對不說廣東話的讀者帶來不便,先在這裏道歉。對不起。

沒有關係的!! 至少我可以感受到你的用心啊~ :D

多謝。

@gyuverckw The titles of your topics sound really good, inspiring and helpful for newbies:))

Upvoted and resteemed!

@steemit.global motive is encouraged to steemers from {Resteemed and Upvote}.

Congratulations @guyverckw! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55528.94
ETH 2373.33
USDT 1.00
SBD 2.36