32000 🐬 Steem Power

in #clubdolphin2 years ago (edited)

IMG_20220324_223727_486.jpg

Не надавала тому значення у лютому місяці і тут раптом осяяло, коли побачила в гаманці цифру 32000. Зараз особливо не сприймається якось урочисто, ну дельфін, ну вкотре...

А ні! Це радість і нею треба поділитися з усіма авторами, які читають мене, підтримують. Пункт, який намічала в 2022 році потихеньку виконується. Повільно іду до заповітної цифри. Яка вона заповітна, не знаю, але чим красивіше, тим приємніше.

У період лютий-березень я робила кілька вливань в силу, спочатку 800, потім 2000. Це, доречі я зараз переглянула, аби написати приблизну суму, яку внесла в силу.

IMG_20220324_223732_273.jpg

Усі винагороди за пости перераховуються в Steem Power. Починаючи з листопада 2021 року, з аккаунта @olesia не виводились steem. Хоча ні, були (є і сподіваюся, що будуть) винагороди для учасників мого конкурсу.

IMG_20220324_223734_872.jpg

І скрін гаманця тому підтвердження 32000. Ну гарно ж!

________🐬🐬🐬🐬🐬🐬________

image.png

Sort:  

Happy 6x Dolphin Day !

Enjoy this special #clubdolphin vote...

#club100 😀 🐬 🐬 🐬 🐬 🐬 🐬

И ти давай рости

Іще зовсім малость осталось до дельфіна. Хочяб до одного дельфінчика

Давай, я в тебе вірю)

Вітаю, вітаю, вітаю) Треба стати тобі Косаткою💪

А як би знати яка в неї цифра. А то "стрємлюсь", а до яких циферок, не знаю. Блин, стрємлюсь на українській не знаю як... Позор мені). У нас регион на суржику живе

Ого, надо бы))). Дякую за цифру

Great work dear!
I am on struggling 4X dolphins
🥳🥳🥳

Поздоровляю від усього серця!!! Молодець!!!

Congratulations 🐬🐬🐬🐬🐬🐬😊

Мої вітання!) Дуже потужний результат. Коли бачиш такі цифри, розумієш який Еверест сил треба прикласти щоб досягти таких висот!)

Ну, буду казати так, шість років пройшли не дарма)

Hi dear!
Your post has been published in the latest edition of Steemit Wonder Women Magazine. Thanks for being a productive and inspiring women. We are proud of you!
🥳🥳🥳

You are welcome dear
❤❤❤

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 71103.43
ETH 3849.71
USDT 1.00
SBD 3.51