You are viewing a single comment's thread from:

RE: A City A Story Photo Weekly Contest#19-【NIGHT LIFE】~小城故事相片比賽#19-【夜生活】

in #citystory6 years ago

Hazel好正啊,但我見都有好似狗狗公園果啲~

你的夜生活實在太特別了

Sort:  

狗公園好遠同好多牛蜱,狗狗被咬倒會死,所以大家都唔會去,尤其是夜晚😭😭
其實養咗狗識多好多朋友,每個區其實晚晚都會有班人放狗,日頭個個都要反工,唯有夜晚放。
哦,你住北角,唯一北角既狗公園係最多狗會去既,因為算好大,Hazel都有去過!

您又知我住北角😅😅有日吾見左銀包,果個人約我係果度拎先知原來有個咁大既狗狗公園,鰂魚涌個海濱長廊都可以同狗狗去玩啊,之前跑步見到有人也會帶狗狗👍🏻👍🏻

我有留意大家既留言麻😎😎

哈哈 @aaronli 頂~
但狗狗出街回家後需要沖涼嗎?

只要用濕紙巾抹手腳及身體就可以了,它們不能常常沖涼,會洗走身體上的油脂,很容易便有皮膚炎,你家貓貓有沖涼嗎?

我有潔癖~哈哈,但落街你會幫幫狗狗著鞋仔嗎?你可幫到佢地沖涼嗎 ?我家沖涼就好似打仗咁~
以前好似每個月都沖的,不過比某人話我變態,之後就通常三四個月沖一次吧~雖然每天在家但都有塵嘛~

著鞋會扭倒腳唔係咁好,貓貓細過成日疴爛爛,會整倒成身都係,所以成日沖,佢唔會掙扎,但會叫,好多口😅

「著鞋會扭倒腳唔係咁好」噢,會架咩?真系長知識,平時見人地都會幫狗狗著鞋仔,cute cute

你個小朋友都好中意講野架?妹妹系煩到我覺自己就來有精神病 -.-

又關我事==

系你令我唔小心爆左住邊頭😅😅所以關你事~~喔噢

你再咁落去遲早連住邊座都爆埋出黎🙃

屋企無座數,好彩😅

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60505.16
ETH 2622.41
USDT 1.00
SBD 2.61