You are viewing a single comment's thread from:

RE: Change is always there...But now for real!

in #change6 years ago

Wat een durf!

En dat voor iemand die moeite heeft met veranderingen....

Zwitserland is trouwens heel mooi, maar sommige mensen houden er niet van; te netjes, te aangeharkt, te truttig....:

Ooit zei ik tegen een bekende dat ik graag naar Zwitserland ging.

Ze reageerde als volgt: "Ooo, ik doe altijd de gordijntjes dicht als ik door Zwitserland kom op weg naar Italië"
Waarmee ze duidelijk wilde maken dat Italië echt veel beter en hipper is dan dat "truttige", burgerlijke Zwitserland.

Jammer genoeg was ik toen niet alert genoeg om te reageren met: "Gôh. heb jij gordijntjes in je auto?" ...

Veel succes in Zwitserland.

Sort:  

Hehehe inderdaad het is veel stijver en dat zou een reden kunnen zijn voor mij om het wat lastiger te hebben. In de caribbean kan alles en is niks geregeld. Dat is soms irritant maar soms ook heel fijn.

Dank je voor je succes wensing. We gaan het allemaal zien!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68694.24
ETH 3284.21
USDT 1.00
SBD 2.77