Ja a Muj Zivot v ThajskusteemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago

DSC_0355.JPG


Caute Steemeri

Nedavno jsem byl pozadan, jestli bych mohl rict vice o tom, jak jsem se ocitl v Thajsku a jak jsem zde zacal zit. Tak se teda trosku rozepisu..:)

Byl rok 2010 a ja zacinal mit zdravotni potize zpusobene stresem a nezdravym zivotnim stylem. Doslo to az tak daleko, ze jse skoncil v nemocnici s vredem na zaludku. Kdyz jsem se uzdravil tak mi doslo, ze je cas neco zmenit. Premyslel jsem, jestli vycestuji nekam do sveta kde budu muset pracovat nebo jelikoz jsem mnel dost nasporeno tak nekam kde je levno a budu moct pul roku cestovat aniz bych musel pracovat.


yanui.jpg


Tak jsme se s kamaradem rozhodli, ze je cas zkusit neco dobrodruznejsiho a koupili jsme si jednosmerne letenky do Bangkoku..:D A tim odstartovali novou kapitolu nasich zivotu. Jelikoz jsme leteli v zimne tak teplotni sok byl drasticky..:D Stravili jsme prvni noc v Bangkoku (moc jsme toho nenaspali) a dalsi den jsme vyrazili smer ostrov Koh Samui.

Samui je nadherny tropicky ostrov ktery se nachzi cca 800km jizne od Bangkoku v Thajskem zalivu.
Rozdily mezi Evropou a Asii jsou tak velike, ze clovek jenom kouka a nestaci se divit vsemu co vidi. Postupne jsme se zabydlovali a dost rychle zapomneli , ze jsme prijeli puvodne cestovat. Seznamili jsme se rychle spoustou mistnich evropanu a lidi z dalsich koutu sveta co zde ziji jiz radu let. Rychle jsme se zaradili a zvykli si na mistni zivot. Jiz po prvnich par mnesicich kdyz jsem prichazel na to jak zde veci a system funguji/nefunguji tak mi dochazelo, ze se mi zivot v Evrope rychle vzdaluje.



IMG_0859.JPG

Ubehly 3 mesice a uz jsem si koupil psa a vedel jsem, ze uz zustanu tady. Prvni dva roky jsem si jen uzival a cestoval po Thajsku a premyslel nad tim co bych chtel delat. V te dobe jsem se rozhodl zmenit lokalitu a prestehoval jsem se na ostrov Phuket ktery je asi 2x vetsi nez Samui a mnohem vetsi turistickou navstevnost. Zde jsem zalozil cestovni kancelar a pujcovnu motorek a aut. Ted uz je to celkem 7 let co ziji spokojene v Thajsku a v nejblizssi dobe se nechystam nic mnenit..:)


Phi Phi island tahiland.jpg


signature_1.gif@viktor.phuket


Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @viktor.phuket to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Super článek a suprovej tip na dovču s rodinkou.

Dekuji, jsem rad, ze se libilo.

fantastic tour and travel.

To je nejlepší příspěvek, který jsem kdy viděl v životě.

Zajímavý postřehy. Jen tiše závidím.

Uzasne, a jak si tam vydelavas? Asi bych si chtel zakourit jointa nekdy a to tam zasadne nelze doporucit jsem slysel!

Mam zde cestovku a pujcovnu s auty a motorkami. To co jsi slysel jsou jen reci lidi co zde nikdy nebyli..;) Ano tvrde drogy jsou tabu, ale trava je na kazdem rohu..;)

No tak to je super, diky za tak rychlou odopoved!

A hele nechtel bys nam vypravet, umis dobre anglicky?

Ano mluvit umim, ale psat uz moc ne..:) Thajcu huli travu mozna vetsi pomer nez Cechu. Trava je tu vsude. Vsechna je dovazena z Laosu a Barmy. Je tolisovana sativa. Nevypada moc dobre, ale funguje skvele..:D

Haha to zni dobre. No prave ze nepiseme ale mluvime o svych projektech, tady byl posledni

Spousta lidí si umí říct: "Já chci..." A pak už jen před sebou a druhými zdůvodňuje, proč to nejde. Ale už o hodně míň umí říct: "Chtěl jsem, rozhodl jsem se, dokázal jsem."
Ten druhý případ mě vždycky potěší, když ho vidím, slyším o něm a tak.
Takže jsi mě potěšil.

Úžasné! Já bych na to neměl, odjíždět na pár let, to ano, to mi jde, ale nějak napořád..to mě ještě nikdy nikde tak nechytlo. No, jak jsem psal u jedné Tvé fotky pláže, do roka a do dne, na pár týdnů, to by mohlo být moc fajn. Rozhodně mám THA na seznamu:-) Hezké introduction, díky!

Hezky splněný sen ;-)

Hezký! Jak to funguje co se týče pracovních viz?

S pracovnimy vizy je to slozitejsi, jelikoz potrebujes zjiskat pracovni povoleni(work permit) a tech ma kazda firma jen omezene mnozstvi. Navic Thajsko si chrani pracovni trh, takze cizinci mohou delat jen urcite typy povolani (vetsinou vedouci pozice). Nejlepsi je podle mne si praci vytvorit, tim ze si clovek zalozi firmu a zacne podnikat.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66625.38
ETH 3619.34
USDT 1.00
SBD 2.89