You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Dárečky" od Krakonoše

in #cesky5 years ago

Já k prvním SBI přistoupil stejně. Prvních 10 SBI jsem rozdal v září pro #cesky a @godfish byl na prvním místě. Také tu jsem díky jeho článku.
Ale je také dobré zvážit aktivitu, protože po 28 dnech neaktivity je podílník "zaparkován" a vyřazen s poolu. O své SBI nepřijde a Ty jako dárce své upvoty dostávat budeš, ale je dobré se nad tím alespoň zamyslet.

Sort:  

To jsem netušil s těmi 28 dny, díky za info. Není tedy dobré si dávat příliš dlouhé "steemit prázdniny" :-)

Že to je přesně 28 dní, za to teď ruku do ohně nedám. Ani nevím, kde jsem to vyčetl, ale třeba najdu ;)
Jinak pokud si dáš prázndiny, tak po návratu musíš opět počkat na enrollment.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68308.81
ETH 3883.32
USDT 1.00
SBD 3.71