"Dárečky" od Krakonoše

in #cesky5 years ago (edited)

Tak jsem tak přemýšlel... O kryptoměnách, o Steemitu a tak. Dostal jsem se i k robotům a k SBI. No a vymyslel jsem, že budu investovat do SBI. Zjistil jsem (nakonec jsem se díky nápovědě několika z Vás do té tabulky přeci dostal...), že už jsem hrdým vlastníkem 20 kusů podílů. Jelikož jsem zatím nikomu nic nekupoval, tak mi je někdo musel dát...

No a vymyslel jsem, že do téhle investice půjdu. Takže taky začnu rozdávat podíly od SBI. Jenomže podle jakého klíče? Nějak máme v české společnosti zažito, že se má dávat potřebným. Tedy těm, kdo mají málo... Ale já jsem Chod! Takže touhle prošlapanou cestičkou nepůjdu...

Zavádím si kritérium "Za zásluhy o Krakonoše". Kdo mi nejvíc na Steemitu pomohl, ten dostane. No a kdybyste si takové kritérium zavedli Vy. komu byste "darovali" první podíl SBI? Taky @godfish -ovi?

On mě sem přivedl... On mi dal tuhle hračku! Takže jako výraz díků, pokouším se o převod... Jsi, milý @godfish -i, můj pokusný králík. Do sedmi dnů by se Ti měla zobrazit jedna SBI. Není to za Tvoji organizační činnost zde, není to za Tvoji tvorbu. Je to jen za to, že jsi mě sem přivedl.

Až usoudím, že se převedení povedlo, tak začnu rozdávat další podíly na SBI. Vím, kdo bude druhý. Další pořadí ještě nemám vymyšleno.
Klevříku! (No vlastně, z logiky věci bych Ti měl taky nějaký SBI podíl věnovat...)
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

If you don't like them the way I just hit songs are very nice.

Děkuju. Podle záznamů z tvé peněženky soudím, že vše proběhlo, jak mělo :)

Cleverbotovi nemá cenu podíl dávat, protože hlasy od SBI jsou určené jen na články, nikoli na komentáře.

@godfish si SBI zaslouží ;)

Já k prvním SBI přistoupil stejně. Prvních 10 SBI jsem rozdal v září pro #cesky a @godfish byl na prvním místě. Také tu jsem díky jeho článku.
Ale je také dobré zvážit aktivitu, protože po 28 dnech neaktivity je podílník "zaparkován" a vyřazen s poolu. O své SBI nepřijde a Ty jako dárce své upvoty dostávat budeš, ale je dobré se nad tím alespoň zamyslet.

To jsem netušil s těmi 28 dny, díky za info. Není tedy dobré si dávat příliš dlouhé "steemit prázdniny" :-)

Že to je přesně 28 dní, za to teď ruku do ohně nedám. Ani nevím, kde jsem to vyčetl, ale třeba najdu ;)
Jinak pokud si dáš prázndiny, tak po návratu musíš opět počkat na enrollment.

Pokud bys na to šel přes statistiky, mrkni na steemfriends, kdo tě dlouhodobě podporuje. Jinak souhlasím s godfishem, že Cleverbotovi dávat SBI je asi bezpředmětné z uvedených důvodů. Spíš zkus vylovit nějaké užitečné rybky z #cesky komunity. Nebo uspořádej soutěž, třeba na nějaké předvánoční téma, např. taková Krkonošská pohádková soutěž o SBI, to má zvuk :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63088.03
ETH 2952.86
USDT 1.00
SBD 3.55