Koncert nebo výlet?

in #cesky6 years ago (edited)

Nejlepší koncert? Těžko říct. Každý na kterém sem byla, byl něčím zvláštní. Vždy mě něco na nich překvapilo. Jeden takový byl v létě v roce 2008. pixbay.jpg
Pixabay - CC0 Creative Commons

Tehdy jsem byla na koncertě skupiny Carmen. Je to kapela z Třebíče a občas u nich hostuje Petr Bende známý z 2 řady soutěže superstar. Kdo mě zná ví, že je to jeden z mých oblíbených českých zpěváků. A právě díky němu jsme se s kamarádkou vydali na tuto akci. I když to byl pro nás dá se říct celodenní výlet. Já i kamarádka jsme z jiných koutů republiky tak jsme si dali sraz v Jaroměřicích nad Rokytnou na nádraží. Jelikož byla sobota autobusy nejeli a ani jedna z nás neměla řidičák šli jsme do Výčap pěšky. Při jasném nebi a velkém vedru jsme ušli necelých 7 km. Koncert trval od 21.00 do 2.00 do rána. Trochu sem se té délky bála, ale nakonec to uběhlo jako voda. Zpívali jsme, tančili a užívali si skvělou hudbu. Musím říct, že mě ta hudba tak nabila pozitivní energií, že mi vůbec nevadilo šlapat po skončení akce zas hezky do Jaroměřic. Co dodat? Nevím, jestli jsme onehdá byli blázni, ale další dva roky jsme to podnikly znova. :)


A to nejlepší? Jelikož jsme ta byli jako jedni z mála brzy a zrovna probíhala zvuková zkouška tak po ní k nám přišel Petr a chvíli jsme se bavili.
pb.jpg

Sort:  

Tedy! Vítej zpět!
Je skvělé vidět psát ty, kteří se tak dlouho neozvali. A ještě k tomu do Témat týdne.
Směle Steemuj!

Congratulations @stopka! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard and the Veterans on Steemit - The First Community Badge.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60984.38
ETH 3379.71
USDT 1.00
SBD 2.47