Sort:  

Klidně poradíme, a bude nás jistě více.
Odkud jsi STEEMy posílal? Jako adresu peněženky příjemce jsi uvedl "Active Key" nebo jsi uvedl "@rosta"?

Tak nějak nemohu pochopit jak se Ti povedlo použít namísto veřejného klíče klíč aktivní (tedy privátní). U Steemu je totiž podoba veřejného a privátního klíče diametrálně odlišná (alespoň většinou). Veřejným klíčem (tedy adresou) Tvé STEEM peněženky je Tvůj nickname.

Ahoj, Steemy jsem posílal z Freewallet. Vyhrožovali, že budou rušit podporu peněženky a tak jsem je chtěl mít zpět v komunitě. :-( Použil jsem active key

A z freewallet skutečně STEEMy odešly? Řekl bych, že pokud odesíláš na neexistující veřejný klíč (adresu peněženky), pak by se platba měla vrátit zpět. Ale třebas mě někdo opraví. (Co třeba @petrvl?)

Odešly, stav účtu 0.

Maximálně můžeš ještě zkusit kontaktovat podporu Freewallet, nic jiného mě již nenapadá.

Congratulations @rosta! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62726.22
ETH 2961.65
USDT 1.00
SBD 3.60