You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemití rybníček

in #cesky5 years ago

Pěkně sepsáno, máš pravdu a ano, asi je to spíš blogovací platforma. Já mám na to názor takový, že ty mraky lidí přijdou až s další vlnou parabolického růstu Bitcoinu a tudíž zájmem o krypto. V té době bude třeba z dnešních 20ti centů 1 dolar a za to už se asi vyplatí si pár minut namáhat šedou kůru, abych k fotce kočičky přidal i nějaký zajímavý komentář.

Sort:  

V té době bude třeba z dnešních 20ti centů 1 dolar a za to už se asi vyplatí si pár minut namáhat šedou kůru, abych k fotce kočičky přidal i nějaký zajímavý komentář.

Já sem jako fakt skeptickej v tomhle. V to nejlepší, v co se dá podle mě doufat je to, že ta fotka bude jejich. A já to fakt jako nemyslim zle. Chápu, že většina lidí se prostě chce bavit. Ale obávám se, že se rozhodně nebude bavit tím, že jim někdo bude downvotovat, nebo jinak poukazovat na jejich převzatý video bez komentáře...

Pokud tu jde, jak psal @godfish, o autorskej obsah, potom bych to možná předefinoval na blogovací platformu, aby tyhle lidi nebyli zaskočený tím, že když přijdou, někdo jim bude něco vysvětlovat ohledně toho, co sem patří a co ne. Chápu, že tu máme spoustu návodů a mně osobně tyhle návody pomohli, ale ruku na srdce...kdo si je přečte?

Takže podle mě v určitým bodě prostě dojde k tomu, že tu buď bude spousta lidí, ale kvalita půjde do kopru (z mýho úhlu pohledu) a nebo prostě tuhle platformu bude využívat méně lidí, ale udrží se nějakej standart. Nemyslim, že dlouhodobě je udržitelný mít obě věci naráz. Já bejt třeba vývojář, tak se zamyslim nad tim, jak tu můžou koexistovat obě věci bez toho, aniž by se vzájemně rušili a překáželi si. Protože až sem ty lidi přijdou (jestli vůbec), tak to začne bejt nepřehledný, protože třeba na instagramu je normální přidávat 10-20 hashtagů pod fotku. Lidi tam normálně třeba označujou i značku oblečení, kterou maj na sobě. Takže sledovat třeba #cesky se může stát poměrně nepříjemným zážitkem a udržet v tom pořádek se po čase asi stane prací na plnej úvazek. :) Pak vznikne otázka, jestli není jednodušší sledovat lidi, než tagy. Což tu samozřejmě možný je

Jo no kdyby bylo 1000 lidi v #cesky tak se tu ztratíme v záplavě příspěvků. To se nám asi chvíli nestane. Ale jak sem psal, až nebude článek za dva rohlíky ale za dva chleby, víc lidí překousne množství klíčů a občasné vysvětlování nebo downvote. To že já nebo někdo jiný to nepřepočítáváme ale koukáme že jsme získali 2 STEEMy je pěkný...ale člověk zvenku zkrátka kouká na Kč/USD.

:-D jo tak něco

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63014.19
ETH 3071.72
USDT 1.00
SBD 3.83