You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jaké to je být dokrorandem - díl 2.

in #cesky6 years ago

a hodnotili na facebooku studentky a vybírali si dle toho kruhy, kterých se ujmeme

Jo tak takhle to chodí! Teda ne že by na FELu byl nějaký výběr. Pěkný pohled pod pedagogickou pokličku. Na druhou stranu, kdo to nedělá. Sociální sítě jsou pro to jak dělané.

A ať byl mým cvičícím doktorand nebo docent, pořád je to vyučující, takže respekt je u mě samozřejmostí. Za ty skoro 4 roky jsem narazila jen na jednoho, který vyloženě chtěl, aby se mu tykalo, že si prý stále připadá mladý, ale stejně jsem s tím měla problém.

Nehledě na to, že člověk se snaží napsat slušný email (ne jen omluvný - ve většině případech jsme měli 3 absence na cvičení dovoleny) a přijde mu odpověď se smajlíkem nebo jako bychom si psali na chatu. Např. jeden kluk z práce měl jít do prváku na Matfyzu a chtěl jít na jiné cvičení než ho zapsali, a tak napsal cvičícímu dlouhý seriózní email, aby mu přišla odpověď: "Je mi úplně šumák, kdo mi bude chodit na cviko."

Jakmile učíš, většina lidí od tebe očekává nějakou úroveň :D

Sort:  

To je samozřejmé. Kamarád, starší doktorand nám dal takové milé školení a první věc byla, abychom si hlavně s nikým netykali a alespoň navenek udržovali nějakou kulturu. Je to potřeba, svět trochu potřebuje řád a nějaké zvyklosti, aby se lidi měli čeho chytit.

Stejně jak píšeš, tak i někteří studenti mně psali ve stylu, jako tvému kamarádovi psal doktorand. V obou skupinách se najde někdo.

Jinak ještě s tím vybíráním studentek. Kamarády doktorandy to bavilo, ale docentům už je to asi šumák :) Ti jsou rádi mile překvapeni, když to vyjde, ale že by tomu šli takto naproti to už asi ne, ale bylo by to vtipné :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60343.62
ETH 2490.29
USDT 1.00
SBD 2.53