You are viewing a single comment's thread from:

RE: Globální oteplování a pátky

in #cesky5 years ago

Souhlas i nesouhlas.
mluvil jsem o vyšší politice především... něco o tom vím, myslím dost a ta představa že to jde tak lehce je naivní tak to prostě v reálu nefunguje :) a jo jasně čím niší správní celek tím lépe to jde udělat protože je méně lidí co se musí dohodnout...
Čím větší celek viz třeba stát nebo EU tím více je to pro věšinu nesmyslné a omezující...
A souhlas v těch věcech co píšeš, moje sestra si nosí pytlíky na nákup už 10 let, já ne já je používám na odpad a taky jsem dost trochu línej a nemám čas... (jinak já byl před lety dost extrémista co se toho týče, měl jsem spoustu času, málo práce, neměl rodinu a mohl jsme si dovolit hledat nejšetrnější řešení) a taky jsme hledal moje okolí tehdy ze mě šílelo... :)

Problém je, že ta byrokracie je zase omezující a náročná na to něco začít dělat nebo vůbec dělat.

Jinak ještě závěrem já jsem psal článek o globálním oteplování a CO2 a ne o znečištění a ekologickém chování, u ekologického chování já nemám problém spíš naopak cokoliv je vlastně super ale CO2 a globální oteplování je podle mně blbost :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56949.15
ETH 2401.26
USDT 1.00
SBD 2.33