Chalupářský deník - Chalupa 20-23.3.2019

in #cesky6 years ago (edited)

Tak pořád si píšu deník a nedodržuju to. Proč to dělám asi proto abych věděl co jsem kdy dělal, ona taková kronika prací na Chalupě není k zahození. A protože se mi to nedaří to vést správně tak jsme se rozhodl že si ho budu vést tady víte jak destníček se hodí a ještě ke všemu to tu bude na věčné časy.

Takže no co jarní práce. Okořeňeno trochou opravy střechy a ořezáním břízy.

Denska jsem se i prošel po vesnici a přijel soused Vašek a kámoška Pavlína co opravuje chalupu. U Vaška jsme v podvečer dostal panáka rumu. No tak snad abych si ten deník psal po pořádku. Ráno bylo krásně a blankytně slunečná obloha mě vítala do nového dne. První jsem doořezal břízu ze včéra. Zpracoval větve a uklidil. U toho sem sem a tam hrabal listí a trávu po zimě. Pak jsme se vrhl na kompost. Ten nejstarší jsme rozvážel po zahradě na záhonky a k živému plotu. Do toho kopce to byla facha. Vzpoměl jsme si na @bodie7 a jeho deník tréniků. A tak si říkal že jestli by se mu nehodila ta všestraná práce u mě na zahradě. A že on bu se mi tu jako pracant dozajista šikl. :) Třeba takové naložené kolečko tlačit do svahu nahoru je dost náročné. A moje fyzička po zimě je nulová takže jsme se zapotil a zadýchal pokaždé co jsme kolečko vyvezl k plotu nahoru.

Ve čtyři už byl čas na první taborák a buřty. Teda na klobásy z krásna. Rozdělal jsme oheň a ještě chvíli než se pořádně rozhořel šel přehazovat kompost. No a pak už se opékalo. Mňam. No a pak bylo brzo dítě ještě neblo řádně unavené a tak jsme se šli projít.

Takže tady máte jeden po západový tak trochu kýč :) Dobrou noc já jdu ještě pracovat na kompu než půjdu spát.

P1350076.JPG

A jen taková hádanka za jedno SBI na závěr. Koukněte se na foto znovu a řekněte mi co je na něm divného. :)

Sort:  

Když si to fotil, to jsi se stavěl na hlavu? Že je to nohama vzhůru.

Říkal jsem si, že ten odraz v té vodě je hodně podezřelý (•‿•)

:) máš SBI to ne ale měl jsem otočen foťák a pak to ten Steemit takhle přetočil...

SBI posláno .)

Děkuji :)

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 750 posts. Your next target is to reach 800 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Here are the winners
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Není problém :D Jako slunce, jednoduchá manuální práce a večer panák je v podstatě dovolená!

haha dovolená prej... mě dneska ráno bolelo celý tělo :) ale už jsem se za odpoledne na žebříku na jabloni protáhl :)
Si piš že dám teda vědět až budeme dělat něco většího :D
Panáky samo sebou jsou - zrovna včera to sice pohladilo víno, ale litoval jsem že jsem si k těm buřtům nepřivezl pivo...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62800.25
ETH 2449.72
USDT 1.00
SBD 2.57